Eerder zette ik mijn baby altijd in een wipstoel in de badkamer als ik ging douchen. Maar tegenwoordig gaat dat niet meer. Hoe doen jullie dat nu (als je eventuele partner niet thuis is)?
Oh ja, en ik heb een erg bewegelijke baby, dus even rustig neerzetten met speelgoed, zit er helaas ook niet in.
Ik ben alleenstaand .. vader is wel in beeld maar ik doe de zorg.
Ik moet zeggen dat ik altijd gewoon twee keer per dag kan douchen haha.
Als mijn dochter (10maanden) in de wipstoel haar fles drinkt, spring ik er even snel onder of als ze haar ochtenddutje doet. Ook als ze wakker is geef ik haar een cracker of rijstewafel in haar eetstoel en zet die dan in de badkamer wanneer ik douche !
En in de avonden douche ik meestal ook als ze haar pap eet of slaapt.
Ik ga douchen als mijn man er is of als ze in bed ligt in de avond. Heel af en toe zet ik haar in een badje op poten zonder water maar dan met speelgoed en dan douche gordijn open want ze gaat staan en dan ben ik binnen twee Minuten klaar.
Ik zet haar eigenlijk altijd in bed. Of ik douche tijdens haar ochtenddutje, of als ze net gedronken heeft en dan met een speelgoedje. Dan kan ik wel minder lang douchen.
Als je plek hebt kun je je kind in het campingbed leggen in de badkamer of op de gang. Dan dient het als een tijdelijke box. Wij leggen hem met speelgoed in de badkamer neer. Wel leggen we alles waar hij niet bij mag in het bad.
Ik douche als ik moet werken om 6.00h, voordat ze wakker is.
Op mijn vrije dag pas om 9.30h tijdens haar dutje.
Als ze eerder wakker is of we moeten in de ochtend weg, dan speelt ze even in haar jumper in de badkamer.. dan moet ik wel snel douchen want heel lang vind ze dit niet meer leuk!
Ik weet niet hoe oud je baby is, maar ik zet hem altijd ff in de kinderstoel met een speelgoedje. En het liefste de wasmachine aan die in de badkamer staat, vind hij fantastisch
Ik douche s ochtends als ze net wakker is, doe dan het licht aan en een knuffel die ze extra leuk vindt bij haar in haar ledikant. Als ik klaar ben is ze dan nog druk aan het spelen en heeft ze eigenlijk nog geen tijd voor me om op te staan😅
Ik sta tegelijk op met mijn man en pak een hele snelle douche terwijl hij het ontbijt klaarmaakt met ons dochtertje. Ik moet en zal douchen om de dag haha