20 Reacties

2 maanden geleden

Eventjes in de box of tijdens haar ochtend slaapje als ik niet vroeg weg hoef deze dag

2 maanden geleden

Soms zet ik hem even in de box en ga dan snel douchen. Meenemen naar de badkamer doe ik ook soms als hij onrustig is, dan doe ik hem in de eetstoel.

2 maanden geleden

Wij douchen altijd 's morgens, om de beurten zodat er altijd iemand met ons meisje bezig is. Hier geen tips dus.

2 maanden geleden

Ik ben alleenstaand .. vader is wel in beeld maar ik doe de zorg. Ik moet zeggen dat ik altijd gewoon twee keer per dag kan douchen haha. Als mijn dochter (10maanden) in de wipstoel haar fles drinkt, spring ik er even snel onder of als ze haar ochtenddutje doet. Ook als ze wakker is geef ik haar een cracker of rijstewafel in haar eetstoel en zet die dan in de badkamer wanneer ik douche ! En in de avonden douche ik meestal ook als ze haar pap eet of slaapt.

2 maanden geleden

Ik ga douchen als mijn man er is of als ze in bed ligt in de avond. Heel af en toe zet ik haar in een badje op poten zonder water maar dan met speelgoed en dan douche gordijn open want ze gaat staan en dan ben ik binnen twee Minuten klaar.

2 maanden geleden

Ik ben alleenstaande en ik douche op mijn vrije dagen in de ochtend tijdens haar ochtenddutjes. En op werkdagen als dochter slaapt in de avond.

2 maanden geleden

Ik neem hem gewoon mee onder de douche! Hij zit gewoon naakt op de grond met de waterstralen te spelen en ondertussen spoel ik mezelf af!

2 maanden geleden

Ik zet haar eigenlijk altijd in bed. Of ik douche tijdens haar ochtenddutje, of als ze net gedronken heeft en dan met een speelgoedje. Dan kan ik wel minder lang douchen.

2 maanden geleden

Vaak samen, of tijdens een dutje en anders in de avond als hij slaapt

2 maanden geleden

Ik douche ook altijd tijdens een dutje of 's avonds. Wel altijd even de babyfoon mee, maar ze slaapt er altijd rustig doorheen.

2 maanden geleden

Als je plek hebt kun je je kind in het campingbed leggen in de badkamer of op de gang. Dan dient het als een tijdelijke box. Wij leggen hem met speelgoed in de badkamer neer. Wel leggen we alles waar hij niet bij mag in het bad.

2 maanden geleden

Ik douche s'avonds als de kids slapen

2 maanden geleden

Ik douche als ik moet werken om 6.00h, voordat ze wakker is. Op mijn vrije dag pas om 9.30h tijdens haar dutje. Als ze eerder wakker is of we moeten in de ochtend weg, dan speelt ze even in haar jumper in de badkamer.. dan moet ik wel snel douchen want heel lang vind ze dit niet meer leuk!

2 maanden geleden

Ik douche pas in de late avonden als me man thuis is en ze slaapt. Vaak douche ik ook samen met haar maar dan kan ik mezelf niet super goed wassen.

2 maanden geleden

Wij hebben een inloopdouche. Zet haar in het badje terwijl ik ernaast sta te douchen. Kan zij lekker spetteren en spelen en ik rustig douchen

2 maanden geleden

Ik weet niet hoe oud je baby is, maar ik zet hem altijd ff in de kinderstoel met een speelgoedje. En het liefste de wasmachine aan die in de badkamer staat, vind hij fantastisch

2 maanden geleden

Ze kam nog in de wipstoel, maar de kinderstoel staat ook al klaar in de badkamer.

2 maanden geleden

Ik douche s ochtends als ze net wakker is, doe dan het licht aan en een knuffel die ze extra leuk vindt bij haar in haar ledikant. Als ik klaar ben is ze dan nog druk aan het spelen en heeft ze eigenlijk nog geen tijd voor me om op te staan😅

2 maanden geleden

Tijdens het ochtenddutje.

2 maanden geleden

Ik sta tegelijk op met mijn man en pak een hele snelle douche terwijl hij het ontbijt klaarmaakt met ons dochtertje. Ik moet en zal douchen om de dag haha