9 Reacties

7 maanden geleden

Tandgel helpte bij de 1ste heel goed dus ook krijgt deze kleine meid er ook veel last van smeer ik dat op der tandvlees en vooral veel knuffelen

7 maanden geleden

Bijtring in de koelkast laten en aan haar geven, een stuk selderij geven om op te “kauwen”, een mangopit geven waar een klein beetje mango op zit geven om eraan te sabbelen

7 maanden geleden

Mijn meisje sliep hele avonden niet en huilde de hele boel bij elkaar een paar dagen. Paracetamol en Dentinox gebruikt en ze sliep weer fijn!!

7 maanden geleden

Toevallig hadden wij hier van de week slapeloze dagen en nachten, ik heb gewoon een 2x per dag een zetpil gegeven (voor het slapen en bij het wakker worden). Bijtringen uit de koelkast hoeft ze niet, maar een fruithapje uit de koelkast vond ze wel fijn! Gisteren zijn dr 2 onderste tandjes doorgekomen dus hopelijk is het nu weer even klaar 😅

7 maanden geleden

Hoe weten jullie dat de eerste tandjes door komen?

7 maanden geleden

Reactie op Chamss

Je kan het zien aan de lijntjes in het tandvlees van je kindje en als ze al flink doorgroeien zie je soms een wit stipje , dit is een foto die mijn moeder gisteren stuurde van mijn dochters mondje . Je kan aan de rechterkant al duidelijk een wit stipje zien 😊

7 maanden geleden

Reactie op Chamss

Waar je ook op kan letten is overtollig kwijlen en handjes / dingen in de mond stoppen . Mijn dochter heeft nu ook wat vaker haar speentje in der mond om lekker op te sabbelen

7 maanden geleden

Dentinox op t speentje en dan zet hij zn speen waar hij pijn heeft om te bijten erop! Ik geef ook soms die mais chips van de AH daar kan hij ook lekker op bijten en vindt hij fijn. Is mijn 2e.

6 maanden geleden

Reactie op skls000

Bijtring in de koelkast laten en aan haar geven, een stuk selderij geven om ...
Een mangopit? Zou dat niet gevaarlijk kunnen zijn ivm verstikking? Ik geef wel paracetamol zetpil als hij écht veel pijn heeft