21 Reacties

5 maanden geleden

Ik stofzuig iedere dag wel even en dweilen minimaal 1x per week.

5 maanden geleden

Dagelijks. We hebben voor het gemak een robotstofzuiger gekocht

5 maanden geleden

Dagelijks stofzuigen. Doe ik het niet, dan is het te zien aan zijn handjes en voetjes😅😩 Dweilen doe ik twee keer per week.

5 maanden geleden

Iedere dag minimaal 1x stofzuigen, ook nog een peuter die zooi maakt 😅 en dweilen 1x per week grondig, maar iedere dag wel meerdere keren spot cleaning 😅

5 maanden geleden

Ik gebruik meermaals per dag de Tineco en 1x per week apart stofzuigen en dweilen

5 maanden geleden

Stofzuigen en dwijlen 1 x per 2 weken door de schoonmaakster en regelmatig zelf even een keer extra stofzuigen als het heel vies is. Pak voor onder de stoel van onze peuter regelmatig even de kruimeldief. Zou niet weten waar ik de tijd vandaan zou moeten halen om ook nog iedere dag uitgebreid te stofzuigen 🤭

5 maanden geleden

Ik doe echt elke dag stofzuigen en 1/2 x per week stoom ik de vloer. Ze tijgert/ kruipt nog niet, ik denk dat ik het dan dagelijks/ om de dag ga doen. Wij dragen geen schoenen in huis en zijn maar met twee volwassenen dus de vloer is eigelijk niet snel vies.

5 maanden geleden

Dagelijks stofzuigen is hier echt nodig, want we hebben ook twee katten die hun grit uit de bak mee wandelen.. Nat dweilen doet de schoonmaakster 1 keer per 2 weken en daartussen stomen we wanneer we tijd en zin hebben, ongeveer elke drie dagen.. Qua tijd vinden is het een voordeel dat mijn zoontje de stofzuiger mega interessant vindt en als hij de kant krijgt er gezellig achteraan probeert te kruipen, dus we stofzuigen "samen".. Hij ook weer blij :)

5 maanden geleden

Wij hebben twee honden die elke dag door het bos lopen en altijd wel een modderpoel in duiken. Dus hier is het schoonmaak chaos. - de robotstofzuiger doet dagelijks een ronde beneden - twee keer per dag beneden de gewone stofzuiger op smart wet en dry (dushandmatig stofzuigen en dweilen in één) - eens in de twee dagen de trappen met een stoffer en blik - Één keer in de week komt de schoonmaker voor stofzuigen en dweilen en doet dan het hele huis. (Plus als het andere schoonmaakwerk) - soms nog even stomen als het echt een ramp is na het bos. Ennnn de bonus... - De honden ook nog twee/drie keer per week met de waterblazer (soort van stofzuiger voor honden 🤣)en borstelen en de tuin aanvegen anders lopen de honden alles vanuit de tuin ook weer naar binnen. 🤯🤣💪🏻

5 maanden geleden

Oh, en alsnog heeft ze twee outfits per dag nodig om er schoon uit te zien.... Er valt dus eigenlijk niet tegenop te werken. Die meid heeft me over een jaar toch een weerstand! Oh lala! 😉

5 maanden geleden

Oh jongens wat een werk! Elke dag😱 Hier 1x per week. We dragen hier vrijwel geen schoenen in huis.. misschien dat dat scheelt :)

5 maanden geleden

Reactie op Ninaiszwanger

Oh jongens wat een werk! Elke dag😱 Hier 1x per week. We dragen hier vrijwe ...
Wij dragen ook geen schoenen in huis, maar hebben wel 2 katten 😅

5 maanden geleden

Reactie op Ninaiszwanger

Oh jongens wat een werk! Elke dag😱 Hier 1x per week. We dragen hier vrijwe ...
Haha hier ook hoor 🤣 wel soms even onder z’n stoel door zuigen of kruimels opvegen maar echt niet elke dag stofzuigen. Zou niet weten wanneer

5 maanden geleden

Wij hebben een robot stofzuiger, aangezien we ook 2 katten hebben die rotzooi maken. Die gaat dagelijks aan. Ons zoontje heeft ondertussen het knopje alleen ook gevonden, dus nu staat hij soms nog wat vaker aan 🤣 Dweilen doe ik eerlijk gezegd naar inzicht, en niet met ze elke...

5 maanden geleden

Kleuter die kruimels maakt dus dat hoekje wat vaker stofzuigen. Alles max 3 keer in de week stofzuigen. We lopen lekker zonder schoenen in huis. Dweilen 1x in de 2 weken . Ongeveer hoor komt zoals het komt

5 maanden geleden

Te weinig haha en ik heb ook flinke haaruitval nog sinds de bevalling dus dat gaat lekker hahah vooral wanneer ik de energie heb 😂

5 maanden geleden

Reactie op RoEla

Te weinig haha en ik heb ook flinke haaruitval nog sinds de bevalling dus d ...
Herkenbaar! Van de haaruitval en energie😅

5 maanden geleden

Stofzuigen doen we hier bijna iedere dag en anders om de dag, hou niet van kruimels en dingen op mn grond en met twee kinderen is het hier al gauw weer een zooi🙈. Dweilen doe ik 1 keer per week. Wij dragen sowieso geen schoenen in huis, ik hou van een schone vloer.

5 maanden geleden

Met een hond en drie katten stofzuig ik elke dag en dweil ik zeker twee keer per week, heb hier helaas niet veel keus want na een halve dag ligt de vloer weer onder de haren en het kwijl

5 maanden geleden

Ik probeer elke dag te stofzuigen. Zeker over onze mat (dit door mijn lang haar)