13 Reacties

7 maanden geleden

Nee hoor, elke baby is anders. Als hij de nachten ook goed slaapt en door de dag vrolijk is, zal hij het wel nodig hebben?!

7 maanden geleden

Reactie op MarrieK

Nee hoor, elke baby is anders. Als hij de nachten ook goed slaapt en door d ...
Ik ben zelfs een beetje jaloers op je haha. Onze meid slaapt nog steeds half uurtjes, dus weinig tijd voor onszelf ;)

7 maanden geleden

Meeste baby’s hebben tussen de 12-15 uur slaap nodig tot 1 jaar maar ik geloof dat tot 18 uur op een dag binnen de normale range valt dus klinkt niet alsof je je zorgen moet maken 💕 ik zou er voor tekenen haha hier wordt hij ‘s nachts elk uur wakker en zijn dutjes overdag ook drama. Dus zolang hij vrolijk is en doorslaapt ‘s nachts zou ik zeker niks veranderen 😘

7 maanden geleden

Lieve reacties! Ik ben me er ook heel erg van bewust dat we hier heel blij mee moeten zijn hoor. En ben ik ook zeker! Alleen internet kan je zo onzeker maken. Dom haha

7 maanden geleden

Hier ook 1 die af en toe flink kan slapen hoor! Niet elke dag hetzelfde, maar vandaag zit ze bijvoorbeeld ook al op bijna 5 uur slaap overdag.

7 maanden geleden

Reactie op november23mommy

Hier ook 1 die af en toe flink kan slapen hoor! Niet elke dag hetzelfde, ma ...
Wat fijn! Onze heeft er ook alweer ruim vier uur opzitten en hij gaat nog wel een keertje liggen voor z’n echte bedtijd :)

7 maanden geleden

Reactie op Krstn

Lieve reacties! Ik ben me er ook heel erg van bewust dat we hier heel blij ...
Ja snap het helemaal hoor 😚 hier laat ik me ook gek maken omdat die van ons juist weer zo vaak wakker wordt.. zo zie je maar elke baby is anders 🤷🏻‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op november23mommy

Hier ook 1 die af en toe flink kan slapen hoor! Niet elke dag hetzelfde, ma ...
Hoe lang kan jouw dochter wakker zijn aan één stuk dan? Mijn zoon rest bijna nooit langer dan twee uur en dat is al best lang haha. Wakker blijven lukt wel maar niet heel vrolijk dan.

7 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ja snap het helemaal hoor 😚 hier laat ik me ook gek maken omdat die van on ...
Is ook zo! Die handleiding was toch wel fijn geweest 😅 Hopelijk gaat je dochter snel wat meer slapen ook!

7 maanden geleden

Reactie op Krstn

Hoe lang kan jouw dochter wakker zijn aan één stuk dan? Mijn zoon rest bijn ...
Meestal rond de 2 uur, vandaag was het iets korter omdat ze gister naar de opvang is geweest.

7 maanden geleden

Mijn dochter slaapt snachts super van half 8 tot 6 uur maar overdag is het heel verschillend van 45 min tot 2 uur!!

7 maanden geleden

Hoevaak leg je hem op bed per dag als ik vragen mag?

7 maanden geleden

Reactie op KW95

Hoevaak leg je hem op bed per dag als ik vragen mag?
Drie keer.. in de ochtend, middag en einde van de middag.