18 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter heeft dat ook heel erg in de kleine maxicosi, is ook nooit gelukkig als ze er in moet. Gelukkig hebben wij ook nog een andere van onze wagen set. Die is echt een stuk ruimer, en daar zit ze wel goed in.

2 jaar geleden

Reactie op IreenK

Onze dochter heeft dat ook heel erg in de kleine maxicosi, is ook nooit gel ...
Oh gelukkig! Maar toch raar dat ze er zo gek in zitten? Dit is de maxi Cosi pebbles, daar zou hij tot 12 maanden in moeten kunnen zitten 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Rowan0409

Oh gelukkig! Maar toch raar dat ze er zo gek in zitten? Dit is de maxi Cosi ...
Mijn zoontje heeft er wel sowieso tot ruim een jaar in gezeten hoor. Maar die was een stuk meegaander dan m’n dochter 😂 Let wel op met toevoegingen dat als het niet goedgekeurd is door de fabrikant het niet verzekerd is. Zoals dus die hydrofielen opgevouwen onder z’n billen 😉

2 jaar geleden

Wij hebben een kussentje van Mimos Kussens gekocht die in de maxi cosi kan. Hij is super comfortabel en verhelpt een plat hoofdje. Ik heb nog een kortingscode van 10€, BM32GV https://mimoskussens.nl/collections/producten/products/mimos-babykussen-bundel-voor-kinderzitjes

2 jaar geleden

Reactie op marleenboom1997

Wij hebben een kussentje van Mimos Kussens gekocht die in de maxi cosi kan. ...
Ooh ja alleen het gaat bij mij echt om de breedte van de maxi Cosi. Zit zo krap bij z’n schouders heb ik het idee

2 jaar geleden

Reactie op Rowan0409

Ooh ja alleen het gaat bij mij echt om de breedte van de maxi Cosi. Zit zo ...
Mijn zoontje zit ook niet meer zo krap erin met dat kussen, dus misschien kan het jullie ook helpen

2 jaar geleden

Wellicht helpt het als je die omslagdoeken eruit haalt? Daarnaast zit er nog een kussentje die je in hoogte kan verstellen. Misschien dat deze nu nog te laag zit?

2 jaar geleden

Reactie op Jordyras

Wellicht helpt het als je die omslagdoeken eruit haalt? Daarnaast zit er no ...
Wat voor kussentje bedoel je? Ik heb er nu een voetenzak in en verder alleen een hoes om de maxi Cosi schoon te houden. Heb geen kussentjes meer erin.

2 jaar geleden

Als je de baby inzet eruit hebt zie je een grijs clipje. Hiermee kan je zijstukken/rugsteun verder omhoog doen naarmate je baby groeit.

2 jaar geleden

Reactie op Jordyras

Als je de baby inzet eruit hebt zie je een grijs clipje. Hiermee kan je zij ...
Bedoel je die daarboven? Zit dat ook bij de maxi Cosi pebbles? Die hebben wij maar heb dat clipje nog nooit gezien 🙈

2 jaar geleden

Vrijwel alle maxicosis hebben een verstelbare hoofdsteun. Wij hebben een cybex en dan zit er zo'n pinnetje achter de hoofdsteun, daarmee kan je hem omhoog trekken. Dekens eruit helpt ook al heel veel!

2 jaar geleden

Onze dochter zit er ook een beetje gepropt in voor mijn gevoel, vooral met die schouders. Zitten te denken om de autostoel te gaan gebruiken. We gaan eerdaags ook over op een buggy dus het voordeel van de maxi cosi op de wagen hebben we dan niet meer.

2 jaar geleden

Reactie op Rowan0409

Bedoel je die daarboven? Zit dat ook bij de maxi Cosi pebbles? Die hebben w ...
Niet met de pebble heb ook een pebble!

2 jaar geleden

Reactie op Manon213

Vrijwel alle maxicosis hebben een verstelbare hoofdsteun. Wij hebben een cy ...
Ik vraag me nu af of we niet gewoon iets missen dan ofzo 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hoi, dat had ik ook toen ik die voetenzak nog gebruikte. Nadat die eruit was zat hij een stuk beter.

2 jaar geleden

Reactie op Melanie3010

Hoi, dat had ik ook toen ik die voetenzak nog gebruikte. Nadat die eruit wa ...
Bedankt ik ga het proberen !

2 jaar geleden

Reactie op Rowan0409

Ooh ja alleen het gaat bij mij echt om de breedte van de maxi Cosi. Zit zo ...
Wij hebben ook de maxi cosi Pebbles en het zelfde probleem!

2 jaar geleden

Ik zou inderdaad de voetenzak eruit halen. Dat scheelt een hoop en is op dit moment ook niet echt nodig meer. Heb je de ‘oude’ pebble? Kijk dan eens vanaf 1:30 in dit filmpje. Dan laten ze het verstellen van de hoofdsteun zien: https://youtu.be/otAZNbBG3gU?si=zb5KjaW-7q_BwyLo