3 Reacties
5 maanden geleden
Ik herken het wel! Ik vraag me dan af of het misschien oververmoeidheid is. Bij echt huilen houd ik haar langer vast, dan leg ik haar op haar buikje en kriebel ik haar rug/geef tegendruk. Dat helpt vaak. Als het meer jammeren is, loop ik weg en kom ik pas terug als het overgaat in huilen of als het lang duurt.
5 maanden geleden
Hier ook sinds een paar dagen, hij laat wel duidelijk signalen zien dat hij moe is maar wij denken dat het meer te maken heeft met het door hebben dat wij weg kunnen lopen, “verlatingsangst”. Wij zitten nu gewoon naast zijn bed en slaapt nu weer zonder problemen… omdat wij toch in de buurt zijn.
Het is een faaaaaaaaaaseee🙏🏼
5 maanden geleden
Misschien dat je dan idd toch te laat bent of te vroeg? Is het al heel lang gaande? Wij hebben het met periodes hier ook maar daarna gaat het weer goed. Als je zegt dat hij moeilijk signalen laat zien dan zou je eens bij het consultatiebureau kunnen informeren naar vht training dat heb ik ook gedaan. Ze komen dan vanuit cjg aan huis en maken video’s van je zoontje en de interactie en die kijk je dan later terug en dan bespreek je samen of je wellicht signalen hebt gemist of juist goed in gaat op de signalen. Het is heel erg positief ingesteld dus je wordt niet bekritiseerd ofzo. Ik vond het erg prettig ☺️ het staat voor video home training