7 Reacties

5 maanden geleden

Is het misschien spruw? Daardoor kan het drinken aan de borst soms pijnlijk zijn voor die kleintjes. Wellicht gaat ze daarom huilen.

5 maanden geleden

Tandjes? Spruw idd? Of een enge niet leuke gedachte maar produceer je nog wel hetzelfde?

5 maanden geleden

Haar tandjes komen inderdaad door. Ik heb het idee dat ik nog wel genoeg produceer, het lijkt alsof ze niet veel geduld heeft. In de avond krijgt ze afgekolfde de melk en ze laten de fles ook regelmatig los. Spruw heb ik nog niet aan gedacht, dat zou natuurlijk kunnen

5 maanden geleden

Mijn zoontje doet dit soms als hij voor de “gezelligheid” nog wilt drinken/sabbelen, maar geen dorst meer heeft. Dus aan het einde van de voeding. Hij wordt dan boos of gefrustreerd als er een nieuwe toeschietreflex en melk komt. Toen tandjes doorkwamen was het inderdaad ook huilen tijdens drinken, maar aan de borst minder dan aan de fles.

5 maanden geleden

Dit kan ook oorontsteking zijn! Mijn zoontje drinkt erg slecht en lijkt ‘genoeg’ te hebben, maar het zuigen doet te veel pijn..

5 maanden geleden

misschien tandjes, dat kan ook vervelend ervaren worden door je kindje?

5 maanden geleden

Onze zoon moppert als ik tepelhoedje heb gewassen. Hij wil liever een gebruikte haha . Schone flessen geen gemopper trouwens.