19 Reacties

2 jaar geleden

Hierbij de echo foto hoe die was:

2 jaar geleden

Wauw mega mooi!

2 jaar geleden

Bij hoeveel weken is dit gedaan?

2 jaar geleden

Reactie op Yssa

Bij hoeveel weken is dit gedaan?
Deze echo is met 32 weken gemaakt, daarvoor hadden we een echo met 27weken maar toen lag die eigenwijs in stuit en met van alles voor z'n gezicht 🫣. Als we daaruit goede beelden hadden gekregen, hadden we daarvan al de beeldbewerking laten doen 👀.

2 jaar geleden

Wauw 😍 prachtig! Wij hebben ook een 3echo laten maken en daar was ik al van onder de indruk, maar dit is helemaal next level zeg 🤩

2 jaar geleden

Reactie op lissssje

Wauw 😍 prachtig! Wij hebben ook een 3echo laten maken en daar was ik al va ...
Bizar hé die technologie! Ik sta er hélemaal van te kijken🥹. Je zou er dus voor kiezen om die echo te gebruiken voor een 8k of 8k hyperrealisme beeldbewerking 🫣! Of doe mee met die winactie die ze nu hebben op insta 😏

2 jaar geleden

Super mooi! Voor mij iets te ver weg in Almere maar zag dat je via Etsy je 3D beelden ook kunt laten bewerken tot 4K. Maar echt heel tof🥰

2 jaar geleden

Reactie op JDBW

Super mooi! Voor mij iets te ver weg in Almere maar zag dat je via Etsy je ...
Oh wat jammer zeg dat Almere te ver weg is voor je 😔. Maar wellicht dat Etsy dan toch nog dat stukje extra voor je kan betekenen ♡

2 jaar geleden

Ik heb ze meteen een bericht gestuurd. Ik wil dit ook!! 😂 Zo prachtig 🥹

2 jaar geleden

Reactie op Momtebeanouk

Ik heb ze meteen een bericht gestuurd. Ik wil dit ook!! 😂 Zo prachtig 🥹
Zo leuk!🥹🥹🥹 laat je het resultaat zien als het zover is? Je kan ook alsnog een kansje wagen voor die winactie die ze heeft op instagram hé 👀🤭

2 jaar geleden

Reactie op xkimmyh

Oh wat jammer zeg dat Almere te ver weg is voor je 😔. Maar wellicht dat Et ...
Ze hebben voor mij de beelden gemaakt dmv facebookchat! Ging prima😊

2 jaar geleden

Ik heb ze benaderd via facebookchat en zo heb ik ook de echo’s van onze zoon (11/11/21) en onze dochter (29 weken zwanger) laten bewerken, de bovenste 2 foto’s zijn van onze dochter en de onderste van onze zoon. Echt prachtig!😍

2 jaar geleden

Reactie op Mama112021

Ik heb ze benaderd via facebookchat en zo heb ik ook de echo’s van onze zoo ...
Oh wauw kijk eens 😍😍😍 hier ben je toch gelijk verliefd op!

2 jaar geleden

Reactie op xkimmyh

Oh wauw kijk eens 😍😍😍 hier ben je toch gelijk verliefd op!
Jaa zeker! Prachtig🥰 kan niet stoppen met kijken en nog verder inbeelden hoe ze er dan ‘echt’ uit mag zien😍

2 jaar geleden

Reactie op Mama112021

Ik heb ze benaderd via facebookchat en zo heb ik ook de echo’s van onze zoo ...
Super mooi, ik heb het door jou ook laten doen, maar omdat je de foto van jullie zoon ook hebt laten doen daar ben ik super benieuwd of hij der ook op leek?

2 jaar geleden

Reactie op Allesjee

Super mooi, ik heb het door jou ook laten doen, maar omdat je de foto van j ...
Jaa hij zag er precies zo uit op dag 1! Mijn zoontje is geboren met 37+1 destijds maar het is zo bijzonder om te zien dat t klopt!

2 jaar geleden

Reactie op Allesjee

Super mooi, ik heb het door jou ook laten doen, maar omdat je de foto van j ...
Echt! Nou dat vind ik dan wel echt cool ik heb het ook laten doen super leuk!! Bedankt dat je dit deelde anders was ik er nooit opgekomen.

2 jaar geleden

Zo leuk en bedankt voor het delen! Ik had de giveaway gewonnen op hun Instagram en het resultaat is zo mooooo🥹

2 jaar geleden

Reactie op Junice

Zo leuk en bedankt voor het delen! Ik had de giveaway gewonnen op hun Insta ...
Ooooooh echtttttt! Zo gaaf 😍😍😍.