Lieve mama's,
Kijk nou! Ons mannetje 🥹🫶🏼 Wil dit echt even met jullie delen. Wij hebben de echo foto's die we hadden laten maken, laten omzetten naar een 8k hyperrealisme beeldbewerking (beide bij Pearls of Eden). Dit is een nieuwe techniek, en aangezien dit onze laatste zwangerschap is wilde we dit héél erg graag laten doen.
Wij zijn zó ontzettend blij met deze 8k hyperrealisme beelden, dat ik het jullie echt aanraad om ook te laten doen!🤍 We zien zoveel vergelijkenissen met grote zus, het is ongelofelijk hoe écht dit is!
Daarbij moet ik zeggen, dat ik Pearls of Eden sowieso aanraad (echt een hele fijne, prettige, liefdevolle echo bureau). Voor meer informatie mogen jullie mij een berichtje sturen, of volg ze zelf op instagram.. want.. een leuk weetje, ze hebben momenteel dus gewoon een giveaway van zo'n 8k hyperrealisme beeldbewerking!🤫✨️ Ik zeg, waag een kans!
Deze echo is met 32 weken gemaakt, daarvoor hadden we een echo met 27weken maar toen lag die eigenwijs in stuit en met van alles voor z'n gezicht 🫣. Als we daaruit goede beelden hadden gekregen, hadden we daarvan al de beeldbewerking laten doen 👀.
Wauw 😍 prachtig! Wij hebben ook een 3echo laten maken en daar was ik al va ...
Bizar hé die technologie! Ik sta er hélemaal van te kijken🥹. Je zou er dus voor kiezen om die echo te gebruiken voor een 8k of 8k hyperrealisme beeldbewerking 🫣! Of doe mee met die winactie die ze nu hebben op insta 😏
Ik heb ze benaderd via facebookchat en zo heb ik ook de echo’s van onze zoon (11/11/21) en onze dochter (29 weken zwanger) laten bewerken, de bovenste 2 foto’s zijn van onze dochter en de onderste van onze zoon. Echt prachtig!😍
Ik heb ze benaderd via facebookchat en zo heb ik ook de echo’s van onze zoo ...
Super mooi, ik heb het door jou ook laten doen, maar omdat je de foto van jullie zoon ook hebt laten doen daar ben ik super benieuwd of hij der ook op leek?