23 Reacties

vorig jaar

ik heb eigenlijk sinds gisteren zazu Sam online gekocht. dit op aanraden van mijn huisarts die hierover te spreken is. vanavond gaan we zien wat voor uitwerking het heeft. het is wel voor mijn 4jarige zoon die heeeeeel vroeg wakker is (rond 5 uur).

vorig jaar

Wij hebben de egel.. bij onze dochter van 3 maand doet het nog weinig. Onze zoon van bijna 3 vind hem geweldig haha
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

vandaag Henry de egel binnen gekregen. dus nog geen ervaring om te delen helaas

vorig jaar

Wij hebben Henry de egel en ons zoontje vind de projecties heel erg leuk. Ik gebruik het vooral als hij 's ochtends heel vroeg voor zijn voeding gekomen is na het voeden als hij weer in zijn bedje ligt. Soms valt hij zelf in slaap als hij er naar kijkt en anders heb ik even de tijd om naar de wc te gaan voordat hij gaat huilen omdat hij niet kan slapen of gewoon te wakker is om te gaan slapen

vorig jaar

Ik heb de Otter met water en vissen projectie. Echt blij mee maar vreet wel batterijen. Gelukkig staan die vaak in de aanbieding en heb ik ook herlaadbare. Denk 1.5 week met het lampje te doen maar staat best veel aan. Zoontje is er zot van en wij zelf vinden het ook wel rustgevend op de kamer bij ons 😅

vorig jaar

Projectie is trouwens ook heel duidelijk... wat bij een andere niet zo goed projecteerde, pas als de kamer helemaal donker was.

vorig jaar

Leuk ik kende dit niet. Ik heb wel een sterrenhemel thuis en die vind ze nu wel leuk of even naar te kijken maar niet heel interessant. Ik denk dat deze ook pas echt interessant word als ze weten wat de plaatjes betekenen (vissen bv). Maar wel een leuk idee .

vorig jaar

Wij hebben Otto de otter. Werkt bij ons heel goed! Ook de rustgevende muziekjes zijn fijn. Het programma duurt 30 minuten waarvan er na elke 10 minuten iets minder projecties zijn. Ons zoontje slaapt meestal na een minuut of 15. Hij is nu 11 weken.

vorig jaar

Wij hebben nu cody de krab met vissen voor ons meisje. We gebruiken het soms als ze in de avond/nacht niet kan slapen, maar gelukkig nog niet veel nodig. Bij onze oudste hebben we een konijn waar de sterren van kleur veranderden, is vanaf dat hij 1 jaar is tot ruim 2 jaar vaak onze redding geweest. Hij is nu 3 en hij staat nog steeds naast zijn bed, hij zet hem nu zelf vaak aan. Voor degene die aangeeft dat ze batterijen verslinden. Wij hadden eerst een walvis die dat ook deed maar daar was iets mis mee. Het konijn en de krab doen dat bij ons niet. Dus als je hem nog niet zo lang hebt zou ik eens kijken naar de garantie.

vorig jaar

Reactie op Cheds

Ik heb de Otter met water en vissen projectie. Echt blij mee maar vreet wel ...
ah ik dacht dat hij op stroom was, dat is wel jammer.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

vorig jaar

Reactie op Cheds

Projectie is trouwens ook heel duidelijk... wat bij een andere niet zo goed ...
ik was bang voor dat het niet duidelijk zou zijn, omdat je op videos altijd overdreven licht ziet met effecten die hij helemaal niet heeft 😅. fijn dat het bij deze wel goed is!

vorig jaar

Reactie op Elies1984

ik heb eigenlijk sinds gisteren zazu Sam online gekocht. dit op aanraden va ...
ben benieuwd! laat maar weten.

vorig jaar

wij hebben harry de egel, werkt goed. dochtertje kijkt er graag naar savonds voor ze gaat slapen, ook als ze snachts wakker word en geluid maakt gaat hij weer aan. door de huilsensor( deze is wel erg gevoelig voor geluid) bevalt hier erg goed. batterijen zitten er al meer als een maand in.

vorig jaar

Reactie op Suuss123

wij hebben harry de egel, werkt goed. dochtertje kijkt er graag naar savond ...
is dit dan de sterren versie of de zonsondergang versie?

vorig jaar

Reactie op AnkeTijsen

Wij hebben nu cody de krab met vissen voor ons meisje. We gebruiken het so ...
dus je hebt de zee variant met visjes! ik wil de zonsondergang versie, maar zie dat er twee verschillende zijn; eentje met sterren en die jij hebt en dan die zonsondergang versie. zwemmen de visjes ook echt of is gewoon beweging. op de video zie je namelijk echt beweging en dat lijkt me niet echt zo.

vorig jaar

Reactie op letsdothis

Leuk ik kende dit niet. Ik heb wel een sterrenhemel thuis en die vind ze nu ...
het is bij mij op aanraden van de fysio omdat mijn zoontje erg visueel ingesteld is, hij heeft nu beetje problemen met liggen en op het moment dat er iets als afleiding of aangenaam voor zijn ogen verschijnt, kan hij zich daar op focussen. het inslapen is overigens wel zelfstandig! alleen er gaat krijsen aan vooraf en dat wil ik met deze dan voorkomen. :)

vorig jaar

Reactie op audreymegane

dus je hebt de zee variant met visjes! ik wil de zonsondergang versie, maar ...
ik geloof dat ik je vraag over zwemmen/beweging niet helemaal begrijp wat het verschil is waar je op doelt. Maar het is wel echt zoals op de video. Wij hebben de visjes gekozen omdat onze babykamer ook een zeethema heeft.

vorig jaar

wij hebben er 2. cody de Krab mer visjes en de de schildpad met zonsondergang. beide erg leuk, maar voor onze kinderen wint de schildpad overduidelijk. ik denk vanwege de verschillende kleuren en vloeiender bewegingen.

vorig jaar

Reactie op audreymegane

is dit dan de sterren versie of de zonsondergang versie?
dat is de sterren versie.

vorig jaar

Mag ik vragen wanneer je die dan gebruikt?