31 Reacties

2 jaar geleden

Chocozoenen, topje eraf halen enndan in muisjes dippen. Of soesjes met chocola en muisjes. Wij houden t gewoon simpel bij beschuit met muisjes haha. En cake met slagroom en muisjes want niet iedereen houdt van beschuit 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wat is de reden dat je geen beschuit met muisjes wilt? De smaak? Ik kreeg vandaag op kraambezoek deze op een beschuitje, vond het erg feestelijk en lekker :)!

2 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Chocozoenen, topje eraf halen enndan in muisjes dippen. Of soesjes met cho ...
Leuk idee van die choco zoenen! 😍 En die cake met slagroom ga ik denk ook doen. 🤍

2 jaar geleden

Reactie op lissy89

Wat is de reden dat je geen beschuit met muisjes wilt? De smaak? Ik kreeg ...
Oh wat lekker en leuk die kleurtjes door elkaar! Ik hou er stiekem ook van, maar ik vind het gewoon leuk om te bakken of iets nieuws uit te proberen. Vooral nu tijdens mijn verlof wil ik lekker creatief bezig zijn. Alleen moet het wel haalbaar zijn en geschikt zijn ivm houdbaarheid. Anders wordt het alsnog lekker beschuit. 🤍

2 jaar geleden

Wij deden roze koeken van de bakker! Viel heeel erg in de smaak haha!

2 jaar geleden

Ik lust zelf geen boter, dus die cake met slagroom is wel een goede! Wij hadden vorige keer naast de beschuit ook chocola met muisjes, viel ook zeker in de smaak! En voor dagen dat je geen zin hebt om beschuit te smeren erg handig ;-)

2 jaar geleden

Je kan bij de meeste oliebollenkramen mini oliebollen bestellen met een roze of blauw glanzend suikerlaagje. Past wel bij de tijd van het jaar. 💙💓

2 jaar geleden

Heb deze weleens gekregen als traktatie op werk, was ook heel lekker! https://www.zoetrecepten.nl/recept/rocky-roads-met-muisjes/

2 jaar geleden

Ik zag dit! Leek me ook lekker. Je kan er wat gesmolten chocolade op doen, maar ik dacht witte chocopasta kan ook en dan muisjes erover. Lekker snel klaar ook!

2 jaar geleden

Geboortekoekjes.nl

2 jaar geleden

https://www.laurasbakery.nl/geboorte-citroencake-met-muisjes/ Ik ben van plan deze te maken tijdens mijn verlof, invriezen in stukjes en de avond voor kraamvisite eruit halen.

2 jaar geleden

Aangezien ik in de sinterklaastijd ga bevallen zit ik te denken om speculaascake te bakken in mijn verlof, die in plakjes in te vriezen en dan als het bezoek er is met cream cheese frosting te besmeren en met muisjes te bestrooien. Of misschien vraag ik een kennis die op bestelling bakt om iets van cake pops te maken (maar ik weet eigenlijk niet of die in te vriezen zijn). Speculaas met de anijs van de muisjes leek me iig wel een smakelijke combi.

2 jaar geleden

Voor een meisje zat ik nog te denken aan roze (mini) tompoucen, kun je bevroren kopen. Zelf maken en invriezen lijkt me wel een uitdaging...

2 jaar geleden

Ik heb regenboog muisjes ipv de roze of blauwe!

2 jaar geleden

Ik wil deze maken als het lukt! Oreo’s met gesmolten blauwe chocola en strooisels! (Had mijn schoonzusje gemaakt op mijn babyshower)

2 jaar geleden

Reactie op MelanieM0605

Ik wil deze maken als het lukt! Oreo’s met gesmolten blauwe chocola en stro ...
Leuk idee! 😍😍 Ga je ze dan al voor af maken of na de bevalling?

2 jaar geleden

Reactie op lissy89

Heb deze weleens gekregen als traktatie op werk, was ook heel lekker! htt ...
Heb deze vorige week gemaakt als afscheid voor mijn verlof op werk, was een succes! Er is ook online een lekkere fudge met roze koeken en muisjes te vinden. Ook een succes!

2 jaar geleden

Leuk idee! 😍😍 Ga je ze dan al voor af maken of na de bevalling?
Ik denk erna en anders wilt mijn vriend of moeder het vast wel doen als ik niet in staat ben!

2 jaar geleden

Mocht je een meisje krijgen heeft de Hema veel roze dingetjes in t standaard assortiment Sprietjes met roze streep glazuur, kleine stroopwafels met hartjessprinkel, roze likkoekjes en een aantal roze chocolaatjes Wij vinden dat bij onze eerste een prima afwisseling en lekker makkelijk! Voor een jongetje is er wel wat minder te vinden helaas

2 jaar geleden

Sprietjes niets spritsjes zijn ;)