31 Reacties
2 jaar geleden
Chocozoenen, topje eraf halen enndan in muisjes dippen.
Of soesjes met chocola en muisjes.
Wij houden t gewoon simpel bij beschuit met muisjes haha. En cake met slagroom en muisjes want niet iedereen houdt van beschuit 🤷♀️
2 jaar geleden
Reactie op Bommetje91
Chocozoenen, topje eraf halen enndan in muisjes dippen.
Of soesjes met cho ...
Leuk idee van die choco zoenen! 😍 En die cake met slagroom ga ik denk ook doen. 🤍
2 jaar geleden
Reactie op lissy89
Wat is de reden dat je geen beschuit met muisjes wilt? De smaak?
Ik kreeg ...

Oh wat lekker en leuk die kleurtjes door elkaar! Ik hou er stiekem ook van, maar ik vind het gewoon leuk om te bakken of iets nieuws uit te proberen. Vooral nu tijdens mijn verlof wil ik lekker creatief bezig zijn. Alleen moet het wel haalbaar zijn en geschikt zijn ivm houdbaarheid. Anders wordt het alsnog lekker beschuit. 🤍
2 jaar geleden
Wij deden roze koeken van de bakker! Viel heeel erg in de smaak haha!
2 jaar geleden
Ik lust zelf geen boter, dus die cake met slagroom is wel een goede! Wij hadden vorige keer naast de beschuit ook chocola met muisjes, viel ook zeker in de smaak! En voor dagen dat je geen zin hebt om beschuit te smeren erg handig ;-)
2 jaar geleden
Heb deze weleens gekregen als traktatie op werk, was ook heel lekker!
https://www.zoetrecepten.nl/recept/rocky-roads-met-muisjes/

2 jaar geleden
https://www.laurasbakery.nl/geboorte-citroencake-met-muisjes/
Ik ben van plan deze te maken tijdens mijn verlof, invriezen in stukjes en de avond voor kraamvisite eruit halen.
2 jaar geleden
Aangezien ik in de sinterklaastijd ga bevallen zit ik te denken om speculaascake te bakken in mijn verlof, die in plakjes in te vriezen en dan als het bezoek er is met cream cheese frosting te besmeren en met muisjes te bestrooien. Of misschien vraag ik een kennis die op bestelling bakt om iets van cake pops te maken (maar ik weet eigenlijk niet of die in te vriezen zijn). Speculaas met de anijs van de muisjes leek me iig wel een smakelijke combi.
2 jaar geleden
Ik wil deze maken als het lukt! Oreo’s met gesmolten blauwe chocola en strooisels! (Had mijn schoonzusje gemaakt op mijn babyshower)

2 jaar geleden
Reactie op MelanieM0605
Ik wil deze maken als het lukt! Oreo’s met gesmolten blauwe chocola en stro ...

Leuk idee! 😍😍 Ga je ze dan al voor af maken of na de bevalling?
2 jaar geleden
Leuk idee! 😍😍 Ga je ze dan al voor af maken of na de bevalling?
Ik denk erna en anders wilt mijn vriend of moeder het vast wel doen als ik niet in staat ben!
2 jaar geleden
Mocht je een meisje krijgen heeft de Hema veel roze dingetjes in t standaard assortiment
Sprietjes met roze streep glazuur, kleine stroopwafels met hartjessprinkel, roze likkoekjes en een aantal roze chocolaatjes
Wij vinden dat bij onze eerste een prima afwisseling en lekker makkelijk!
Voor een jongetje is er wel wat minder te vinden helaas