Dames, ik kan niet meer. Hoe houden jullie dit vol?!?!
Mijn dochter is van 9 november. De nachten gingen met ups en downs. Er was een tijdje dat mn dochter rond de 1/2 voedingen nodig had alleen is dit sinds een paar weken totaal het tegenovergestelde. Elk uur, wanneer ze ‘s nachts wakker wordt en de speen gaat erin wilt ze het er weer uit trekken. Wanneer ze het eruit trekt gaat ze huilen want ze wilt de speen wel. Inmiddels nunki lakentje aangeschaft, flow knuffel (met white noise). Ik dacht dat ze twee weken geleden in de 6/7 maanden sprong zat. Het ging twee nachten goed met 2 x wakker zijn, maar nu weer terug bij af. Het lijkt alsof ze nu weer in een slaapregressie zit. Iemand tips, ik hou dit echt niet vol zo…
Ik ben thuisblijf moeder, man heeft eigen bedrijf. Hem vraag ik bij te springen in de nachten wanneer ik écht op ben, anders doe ik 90% van de tijd de nachten. Dochter slaapt bij ons op de kamer, geef borstvoeding.
Hier ook! Onze dochter is altijd al een moeilijke slaper geweest, maar nu i ...
Hier ook inderdaad even in bed nemen en dan slaapt ze al gauw iets beter dan in haar eigen bedje. Ik ga er inmiddels van uit dat ze in een regressie zit inderdaad 😁