Hoihoi, lieve mensen
Ik baal zo onze dochter is nu bijna 9 maand ik werk 2 dagen straks eindigt mijn ouderschap verlof en ga ik weer naar 3 dagen werken . We hebben iemand die ons 1 x per 2 weken helpt in de huishouding want mijn dochter is vrij makkelijk behalve als het erop aan komt (dat ze zichzelf even moet vermaken) het lukt haar niet ze begint steeds te huilen als ik langs of weg loop dit heeft ze altijd al gehad. Maar Daarom krijg ik gewoon veel niet gedaan soms zijn er 'moeders zoals mijn lieve vriendinnen die laten hun kleintje soms gewoon huilen en ergens dacht ik kon ik dat maar maar zodra ik dat doe.
ga ik echt alles gehaast doen voel me helemaal opgelaten ik doe daardoor de dingen niet relaxt en dan mislukt alsnog alles .
het is een verademing als de extra hulp is geweest maar daaromheen stapelt het zich snel ook weer op soms zijn er dagen dan denk ik wat heb ik eigelijk gedaan ben de hele dag druk geweest maar er is net niks af mijn partner zegt ook dat ik niks doe en het niet goed genoeg bijhoud.
maar ik schaam me om te zeggen dat het me laatste tijd gewoon niet lukt ik zit ook niet lekker in mn vel (dat weet hij ook) maar alles loopt soms op zit heel snel aan mn max terwijl ik maar 1 kindje heb ( ik denk echt hoe dan andere moeders dit ) baal zo enorm van me zelf 🙂↕️ .
ik hoop echt dat het snel iets makkelijker word.