4 Reacties

4 maanden geleden

Hier pakte hij de fles niet tot 7 maanden ongeveer. Ik heb het ook maandenlang niet geforceerd en een keer met gekolfde bv in een fles laten spelen. Hij speelde een minuut of 10 als niet langer en opeens had hij hem in zijn mond en was hij aan het drinken. Sindsdien drinkt hij op de opvangdagen uit een fles. Wellicht een idee, gewoon lekker laten spelen met een gevuld flesje en dan zou ik wel eerst bv doen denk ik🤷🏻‍♀️

4 maanden geleden

Mij lukt het ook niet om de fles te geven, hij wordt er zelfs agressief van🥲

4 maanden geleden

Hier ook een flesweigeraar. Veel geprobeerd maar ze doet het echt niet. Een rietjesbeker snapt ze wel maar had nog niet bedacht om daar voeding in te geven is misschien ook niet de bedoeling. Ene kant wil ik helemaa nog niet stoppen aan de andere kant herken ik wat je zegt. ik voel me ook nog niet hersteld. En zeker niet mezelf. Het lukt me niet om af te vallen wat wel nodig is en mijn hormonen zijn helemaal uit balans waardoor ik een cyclus van 3 weken heb

4 maanden geleden

Onze dame was ook een flesweigeraar tot ongeveer 5 maanden Uiteindelijk zo een fruitspeen gegeven ( geperforeerde speen waar stukjes fruit in kan) en toen leerde ze dat er ook wat lekkers uit een speen kan komen Ineens had ze de fles helemaal door Toen leerde ze ook dat de fles makkelijker drinkt en twee weken later weigerde ze de borst 😅 Een dametje met een mening … Nu zijn de kids wel wat ouder, dus geen idee of deze tip nu nog werkt