58 Reacties

vorige maand
🙋♀️🙋♀️
Tweeling van 15 maanden en nog gemiddeld 2/3 x per kind per nacht..🙈😅🤱

vorige maand
Reactie op Bommetje91
🙋♀️🙋♀️
Tweeling van 15 maanden en nog gemiddeld 2/3 x per kind per nach ...
Zoo hee… Dat moet al helemaal niet niks zijn! Wat knap dat je al zo lang dubbel borstvoeding geeft zeg. Hoe gaat het met je?

vorige maand
Reactie op ilse12345678
Zoo hee… Dat moet al helemaal niet niks zijn! Wat knap dat je al zo lang du ...
Haha, normaal gaat het wel goed hoor..
Alleen de tweeling is sinds half november aan het kwakkelen (dubbele oorontstekingen, keelontsteking, verkouden, vaccinaties etc). Dus de nachten zijn echt wel heel pittig de laatste tijd en dat heeft effect op mn weerstand dus nu ben ik even zelf herstellende van een flinke griep, voor zo ver dat kan als moeder zijnde 😜
Maargoed, hou me altijd maar voor dat we ze door de bv en nabijheid etc een goede start geven❤️

vorige maand
Hier ook niet en is helemaal niet erg. Laat je niet gek maken door moeders waarvan hun kind wel een lange nacht pakt. Ieder kind is anders. Wij worden zelf toch ook snachts wakker alleen weten wij beter weer in te slapen. Ik slaap in 1 minuut mijn partner heeft een half uur nodig. Zij moeten dit allemaal nog leren. Komt echt goed. Die van mij is nu ook 14 maanden en pas sinds 3 weken kan hij van 20 tot 5 in 1 ruk slapen. Daarna heeft ie nog echt honger en borst nodig om het laatste stukje tot 6.30/7 te pakken. Daarvoor was het soms elk 1.5 uur.. wel even wat strenger geweest en pap er naartoe gestuurd ipv ik met de borst en dat hielp al heel veel met koppelen van slaapjes.

vorige maand
Ik geef geen borstvoeding maar onze kleine heeft zelden doorgeslapen, ze is nu 15 maand. Wij zijn nu naar een slaapcoach gegaan omdat ik hetzelf niet meer goed aankan ivm 2e zwangerschap. Wellicht zou dat kunnen helpen voor jullie

vorige maand
Heel herkenbaar..
Op een goede nacht wordt ze maar 2x wakker..
Het is eigenlijk altijd wel drama.. meestal komt ze rond de 10keer per nacht.
Ze heeft nu een week buisjes en ik hoopte zo dat dit de oplossing zou zijn maar helaas.

vorige maand
Mijn dochter ook nog nooit. Maar afgelopen nacht ineens van 20.30 tot 4.30, joepie!!!
Zonder noemenswaardig veel aan te passen trouwens. Wel wanneer mogelijk zonder huilen zelf in slaap laten vallen, en proberen of papa d’r weer in slaap krijgt ipv meteen de borst. Maar beide dus alleen als ze niet hard ging huilen.

vorige maand
Hier ook ruim 14 maanden , geen nacht doorgeslapen. Als ze 2x komt heb ik uitstekende nacht achter de rug en dit is max 1x/maand het geval. Paar keer per week is het flink raak en zien we elk uur. Ik geef ook nog borstvoeding en doe aan cosleeping/bedsharing, enige manier om beetje vol te houden naast werk. En zelf vroeg naar bed!

vorige maand
Mijn dochtertje is bijna 15 maanden, nog nooit een nacht doorgeslapen en komt minstens 2 keer per nacht. De ene keer slaapt ze binnen een paar minuten, nu ben ik al anderhalf bezig haha! Ik geef ook borstvoeding, ik denk er soms aan om te stoppen, maar als ik dat gelukkige koppie dan zie🥰

vorige maand
Hier ook nog geen nacht doorgeslapen, onze dochter komt tussen de 5 en 10 keer per nacht. Vroeg naar bed en bed sharing is het enige waardoor het op dit moment vol te houden is. Ze maakt wel een lange ruk van 7 tot 10 (ja, dat is dus lang), daarna worden de stretches steeds korter. Ze slaapt steeds snel weer in, tenzij ze veel meegemaakt heeft, dan is er een wakkertijd variëren van 1 tot 3 uur 🙈

vorige maand
Bij onze oudste heeft dit tot 18 maanden geduurd. Daarna werd dit langzaamaan beter.

vorige maand
Hier ook. Nog geen nacht doorgeslapen. Vind het wel echt pittig. Zeker gezien de omgeving wel verwacht dat je na 14 maanden wel weer de oude bent 😵💫