10 Reacties
7 maanden geleden
Hier ook! Zoontje is 7 maanden en sinds vorige week echt afschuwelijke nachten 🤭 hier zijn het tandjes, verlatingsangst icm een slaapregressie. Zit nu ook weer naast z'n bedje met zijn handje vast. Zodra ik deze los laat is het krijsen 😰 zelfs als hij diep slaapt. Ik ben vaak nog geen 5min beneden en ik kan weer opnieuw beginnen. In de avond is dit niet leuk, maar in de nacht breekt dit zo op. Hopelijk zijn we hier snel doorheen.
7 maanden geleden
Mijn dochter (maandag 7 maanden oud) heeft precies hetzelfde op het moment.
Stiekem blij te lezen dat het waarschijnlijk een leeftijd dingetje is.
7 maanden geleden
Laatste wakkertijd verlengen met een uur of twee uur werkt bij ons. Meisje is soms 4 uur achter elkaar wakker
7 maanden geleden
Hier hetzelfde verhaal! Slopend he 😵 Zou idd verlatingsangst kunnen zijn. Heb al van anderen gehoord dat het een fase is en na een aantal weken wel voorbij gaat 🤞
7 maanden geleden
Hier hetzelfde! Tot en met afgelopen vrijdag viel.ze na haar fles in slaap en konden we haar zo wegleggen voor de nacht. Sinds zaterdag wordt ze wakker als we haar wegleggen en moeten we echt moeite doen haar in slaap te krijgen. We vermoeden een combinatie van een slaapregressie en verlatingsangst. Gelukkig slaapt ze 's nachts best okee. :-)