12 Reacties

2 maanden geleden

Herkenbaar

2 maanden geleden

Ja hoor, hier ook al een paar nachten feest.. überhaupt nog nooit doorgeslapen maar nu echt klaarwakker tussen 3 & 4 😭

2 maanden geleden

Ja hier ook! Wij ook nog nooit doorgeslapen, maar nu alweer 1,5 week elke 1 a 2 uur wakker 🥱😴

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja hier ook! Wij ook nog nooit doorgeslapen, maar nu alweer 1,5 week elke 1 ...
Wat is dat toch hè. Dat frustreert me voorwl

2 maanden geleden

Hier ook.. geen peil op te trekken!

2 maanden geleden

Hier ook.. 🥲

2 maanden geleden

Misschien kun je proberen 1 laagje extra aan te doen? Herken dit wel van bij ons maar sinds ik de winter slaapzak uit de kast heb gehaald gaat het beter :)

één maand geleden

Hier ook... 1 jaar slaapregressie?

één maand geleden

Herkenbaar. Vannacht was ze zelfs om het uur wakker tot 3 en om 5 klaarwakker. Hou nu al mn hart vast voor morgen wanneer de klok teruggaat 😭

één maand geleden

Wat vervelend! Wellicht sprong 8? Of de 12 maanden slaapregressie (beginnen met lopen)?

één maand geleden

Herkenbaar! Hier ook een week al dat ze om de 1,5 uur a 2 uur wakker wordt en niet terug wil slapen 😅😅 vannacht was de eerste nacht dat ze door heeft geslapen tot 6:30z maar ik was wel heel de nacht alert. Bij elke beweging dacht ik en nu gaat ze wakker worden … ik hoop dat ze er klaar mee is

één maand geleden

Herkenbaar! Om de twee uur! Al vanaf het begin Nooit meer een nacht doorgeslapen sinds de dame geboren is haha Deze nacht ineens een non stop behoefte aan de borst Als in, letterlijk, als ze eindelijk loskoppelen en ik naast haar mijn plekje eindelijk inneem, begint ze te huilen en wil weer verder aan de borst Dus ik ben een speen vanacht denk ik haha