Is er iemand al vrij snel na geboorte met baby gaan vliegen? Ivm ziekte van mijn vader moeten wij zsm die kant op, maar een vlucht van 12 uur.. ik weet hoe vliegen met een kindje van 7 maanden is, maar met een newborn 🙈 vanaf wanneer zijn jullie gaan vliegen? Google zegt dat het kan na 6 weken en dan weer na 6 maanden, erg verwarrend! Ervaring hoor ik graag!
Wat vervelend dat jullie met die reden moeten gaan vliegen.. :( Wij gaan vliegen vanaf 9 weken oud. Wonen zelf buiten Europa en vliegen dan naar NL. Geen ervaring mee nog.. ben ook benieuwd!
Vliegen mag bij de meeste luchtvaartmaatschappijen vanaf 4-6 weken.
Wij vliegen zondag. Ons meisje is dan 9 weken. Is onze eerste dus verder nog geen tips.
Als je met KLM kan vliegen naar de bestemming waar je heen moet, reserveer dan telefonisch een wiegje. Dat scheelt een hoop! Wij hebben gevlogen met onze eerste met 4 maanden en dat was ideaal.
Sterkte en succes.
Wij hebben met onze 1e gevlogen vanaf 4 maanden (eerst een korte vlucht). Met onze 2e gaan we nu ook op reis, zal dan net 3 maanden zijn op de heenvlucht. Ik zou idd minimaal 6 weken aanhouden, langer als dat kan.
Dit lijkt mij juist een ideale periode om te gaan vliegen want ze slapen nog veel. Met mij dochter van 9 maanden destijds intercontinentaal gevlogen en dat was verschrikkelijk..