15 Reacties
3 maanden geleden
Als je perse een jas/vest wilt voor in de auto zou ik kijken naar 1 waar de riempjes doorheen kunnen. Een dik vest is net als een jas niet aan te raden in de auto namelijk. (Riempjes sluiten niet goed aan, en dat is gevaarlijk)
Wij gebruiken voor in de auto eerder een dekentje oid, en dan jas/vest aan als we uitstappen.
3 maanden geleden
Een wollen vestje misschien? Hoeft niet dik te zijn en is wel lekker warm.
3 maanden geleden
Voor echt langere stukken buiten en in de wagen/op de fiets ben ik heel erg fan van de softshell pakken van Name It en Next. Vallen goed (beetje ruim, maar makkelijk om te slaan als nodig), lekker laagje fleece aan de binnenkant, water- en winddicht, ideaal. En als je hem nu iets ruim koopt kan ie waarschijnlijk de hele winter mee. Ik heb met de oudste ook een paar van IELM, maar daar was ik minder tevreden over.
En als onderlaag merinowol (rompers, leggings), zo lekker warm en zacht, perfect voor de herfst/winter.
3 maanden geleden
Ik vind dit vest van baby styling heel fijn! (Staan er veel op vinted)
3 maanden geleden
Reactie op Mamagirl11
Een wollen vestje misschien? Hoeft niet dik te zijn en is wel lekker warm.
Heb je toevallig een tip voor eentje maat 74/80. Kan ze helaas niet vinden
3 maanden geleden
Reactie op Carrie1990
Ik vind dit vest van baby styling heel fijn! (Staan er veel op vinted)
Ook mooi, al kan ik ze niet op Vinted vinden 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Ryrywire
Voor echt langere stukken buiten en in de wagen/op de fiets ben ik heel erg ...
Hebben ze ook rompers maat 80? Ik kom ze nog moeilijk tegen op internet.
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Ik ben zelf erg fan van het merk Dilling. Ook op vinted vaak ik prima staat te vinden voor een zachter prijsje, en ik kijk zelf ook regelmatig wat er op hun eigen website in de sale is.
3 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Kijk ook eens op about you van name it, merino wol. Die zijn echt vaak afgeprijsd tot een euro of 11/12 per stuk als je het juiste moment afwacht. En via Vinted verkoop je zo weer door voor 10€.
3 maanden geleden
Reactie op Spirit
Kijk ook eens op about you van name it, merino wol. Die zijn echt vaak afge ...
H&M heeft vaak in het najaar ook wel wat merino stukken, maar ik moet zeggen dat ik die van merken als Name It en H&M wel een stuk dunner vind dan bvb Dilling en Cosilana. Blijft fijn spul natuurlijk, maar qua dichtheid van de stof zit er zeker wel verschil tussen.
3 maanden geleden
Reactie op Sweety
Wollen jasje van Engel Natur is heel fijn. Vorige winter gebruikt nu een g ...
Is die ook warm genoeg voor op de fiets in winter? Vind het echt lastig kiezen!