13 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op RGS3010
Ik doe deze regelmatig in de wasmachine. Hij komt er altijd weer als nieuw ...
Oh super! En welk programma zet je dan aan?
7 maanden geleden
Heb je een ‘handwas’ programma op je wasmachine? Dan zou ik die doen, anders het mildste programma kiezen denk ik.
7 maanden geleden
Reactie op Anbaby2023
Heb je een ‘handwas’ programma op je wasmachine? Dan zou ik die doen, ander ...
Ja, heb ik! Ga ik dat proberen. Zou het zo zonde vinden als die balletjes of spiegeltje kapot gaat. Het is ook zijn lievelings speeltje, dus durf m amper te wassen
🤣
7 maanden geleden
Wij hebben niet precies deze, maar Freddie de Vuurvlieg van Lamaze. Die wordt meegewassen met de gewone was op 30 graden, maar wel in een waszakje!
7 maanden geleden
Reactie op Spirit
Echt nooit geweten dat dat ding Captain Calamari heet 🤣 Briljante naam! Hi ...
🤣🤣🤣 geweldig!
7 maanden geleden
Reactie op Spirit
Echt nooit geweten dat dat ding Captain Calamari heet 🤣 Briljante naam! Hi ...
Hahaha geweldig hé, wij moesten ook zo lachen toen we het zagen.
Alhoewel ik Freddie de vuurvlieg ook briljant vindt. Wij dachten maanden lang dat Freddie een mislukte vlinder was.
Ze hebben ook Jacques de Pauw, Bea de banaan en meer. Chapeau voor degene die marketing doet bij Lamaze. 🥰
Hier inderdaad ook een goede haat liefde verkouding. Ze kan niet zonder Freddie, maar soms gaat het er nogal vurig aan toe. 😅
7 maanden geleden
Reactie op Rees1988
Hahaha geweldig hé, wij moesten ook zo lachen toen we het zagen.
Alhoewel ...
Freddie de Vuurvlieg is hier ook een hit. 🤣 Vraag me echt af wat het geheim is van die Lamaze producten. De Calamari hebben we ook; maar dan voor in de auto. Ik moest even die andere namen googelen die je stuurde. Die Banaan ziet er ook wel geinig uit. 😆