13 Reacties

7 maanden geleden

Ik doe deze regelmatig in de wasmachine. Hij komt er altijd weer als nieuw uit. Wel was ik hem mee met een groot kleed en ander speelgoed was gewassen moet worden zodat de speeltjes niet de trommel raken en beschadigen.

7 maanden geleden

Reactie op RGS3010

Ik doe deze regelmatig in de wasmachine. Hij komt er altijd weer als nieuw ...
Oh super! En welk programma zet je dan aan?

7 maanden geleden

Heb je een ‘handwas’ programma op je wasmachine? Dan zou ik die doen, anders het mildste programma kiezen denk ik.

7 maanden geleden

Reactie op Anbaby2023

Heb je een ‘handwas’ programma op je wasmachine? Dan zou ik die doen, ander ...
Ja, heb ik! Ga ik dat proberen. Zou het zo zonde vinden als die balletjes of spiegeltje kapot gaat. Het is ook zijn lievelings speeltje, dus durf m amper te wassen 🤣

7 maanden geleden

Wij hebben niet precies deze, maar Freddie de Vuurvlieg van Lamaze. Die wordt meegewassen met de gewone was op 30 graden, maar wel in een waszakje!

7 maanden geleden

Oh super! En welk programma zet je dan aan?
Handwas 30 graden 😊

7 maanden geleden

Wij wassen zowel freddie als captain calamari op 40 graden gemengde was. Gaat super!

7 maanden geleden

Gewoon op 40 graden met de kleding mee gewassen hier

7 maanden geleden

Echt nooit geweten dat dat ding Captain Calamari heet 🤣 Briljante naam! Hier heet hij “de frustratie-inktvis”, omdat het de lievelings is, maar als hij niet meewerkt of net buiten bereik ligt, tot flinke schreeuwpartijen kan leiden 😅

7 maanden geleden

Reactie op Spirit

Echt nooit geweten dat dat ding Captain Calamari heet 🤣 Briljante naam! Hi ...
🤣🤣🤣 geweldig!

7 maanden geleden

Reactie op Spirit

Echt nooit geweten dat dat ding Captain Calamari heet 🤣 Briljante naam! Hi ...
Hahaha geweldig hé, wij moesten ook zo lachen toen we het zagen. Alhoewel ik Freddie de vuurvlieg ook briljant vindt. Wij dachten maanden lang dat Freddie een mislukte vlinder was. Ze hebben ook Jacques de Pauw, Bea de banaan en meer. Chapeau voor degene die marketing doet bij Lamaze. 🥰 Hier inderdaad ook een goede haat liefde verkouding. Ze kan niet zonder Freddie, maar soms gaat het er nogal vurig aan toe. 😅

7 maanden geleden

Reactie op Rees1988

Hahaha geweldig hé, wij moesten ook zo lachen toen we het zagen. Alhoewel ...
Freddie de Vuurvlieg is hier ook een hit. 🤣 Vraag me echt af wat het geheim is van die Lamaze producten. De Calamari hebben we ook; maar dan voor in de auto. Ik moest even die andere namen googelen die je stuurde. Die Banaan ziet er ook wel geinig uit. 😆

7 maanden geleden

Wij hebben de knalroze pop van lamaze en onze dochter is er weg van! Ze trappelt met haar voeten als we hem te voorschijn halen ahaha Ik doe hem er soms zelf bij haar kleding in🙈 (40 graden) tot nu toe altijd goed gegaan!