31 Reacties

2 maanden geleden

Goed schoon houden en non stop sudo crème smeren! Wij blijven dit nu doen uit voorzorg. En zo min mogelijk nat maken (badderen).

2 maanden geleden

Talkpoeder werkt hier veel beter dan sudo!

2 maanden geleden

Zinkzalf van etos roze tube bij de babyafdeling! Ze heeft hier al vaak droge tor gescheurde huid gehad op de billetjes en het trekt altijd met een weekje weg door veel verschonen en inzalven.

2 maanden geleden

Sheabutter!

2 maanden geleden

Weleda billenbalsem werkt hier goed!

2 maanden geleden

Wat je ook gaat smeren de beste tip die ik hier een keer las is eerst droog deppen met een hydrofiele doek en dan pas smeren. Anders vang je het vocht op onder de zalf.

2 maanden geleden

Hier hielp er eerst helemaal niks. Toen kreeg ik van mijn moeder de tip uiercreme te gebruiken. Elke verschoning ook wanneer er niet gepoept is insmeren met uiercreme. Hier zag ik echt Al heel snel resultaat!

2 maanden geleden

Zinkolie!

2 maanden geleden

Hier hielp vorige week kokosolie perfect tegen rode plekjes. Na 1 dag smeren was het al bijna weg. Sheabutter of frambozenzalf werkt ook goed.

2 maanden geleden

Talkpoeder werkt hier het beste. Sterkte!

2 maanden geleden

Initiol werkt hier super goed!

2 maanden geleden

Conveen critic barrier cream. Was een tip van de kinderchirurg.

2 maanden geleden

Plukje heilwol (ook wel loopwol genoemd)

2 maanden geleden

Ik ben zelf drogist en Deze adviseer ik iedereen.

2 maanden geleden

Kokosolie 😄 hier is het binnen 1 dag al heeel veel minder. Compleet natuurlijk en je hebt een mega pot voor 6 of 7 euro ofzo

2 maanden geleden

Na elke poepluier wassen met kraanwater en droogdeppen en sudo smeren.. als het nog steeds niet helpt naar de hap.. zij geven speciale creme

2 maanden geleden

Bij ons gaan kapotte billen vaak samen met een schimmelinfectie waardoor het rood blijft. We moeten dan echt smeren met miconazol.

2 maanden geleden

Volgens mij is echt elk kindje anders. 🙈 Ons zoontje reageert juist ontzettend op Sudocreme, terwijl hij verder geen gevoelig huidje heeft en ook niet snel rode billen. Als hij wel een keer rode billen heeft door inderdaad tandjes ofzo zweer ik echt bij bepanthen baby. ❤️ En als het echt erg is met een washandje zachtjes schoonmaken i.p.v. een luierdoekje, dan droog deppen en droog houden met talkpoeder o.i.d.

2 maanden geleden

Na iedere luier ook met droog doekje droogdeppen dan bepanten smeren en vaker even de luier verschonen en ook af en toe te luchten…

2 maanden geleden

Bij de 1e vooral sudo gebruikt. Bij de 2e bepanten, daar zweer ik nu bij. Na 1x gebruiken is er 9/10x de volgende verschoning niks te zien