22 Reacties

7 dagen geleden

Goed schoon houden en non stop sudo crème smeren! Wij blijven dit nu doen uit voorzorg. En zo min mogelijk nat maken (badderen).

7 dagen geleden

Talkpoeder werkt hier veel beter dan sudo!

7 dagen geleden

Zinkzalf van etos roze tube bij de babyafdeling! Ze heeft hier al vaak droge tor gescheurde huid gehad op de billetjes en het trekt altijd met een weekje weg door veel verschonen en inzalven.

7 dagen geleden

Sheabutter!

7 dagen geleden

Weleda billenbalsem werkt hier goed!

7 dagen geleden

Wat je ook gaat smeren de beste tip die ik hier een keer las is eerst droog deppen met een hydrofiele doek en dan pas smeren. Anders vang je het vocht op onder de zalf.

7 dagen geleden

Hier hielp er eerst helemaal niks. Toen kreeg ik van mijn moeder de tip uiercreme te gebruiken. Elke verschoning ook wanneer er niet gepoept is insmeren met uiercreme. Hier zag ik echt Al heel snel resultaat!

7 dagen geleden

Zinkolie!

7 dagen geleden

Hier hielp vorige week kokosolie perfect tegen rode plekjes. Na 1 dag smeren was het al bijna weg. Sheabutter of frambozenzalf werkt ook goed.

7 dagen geleden

Talkpoeder werkt hier het beste. Sterkte!

7 dagen geleden

Initiol werkt hier super goed!

6 dagen geleden

Conveen critic barrier cream. Was een tip van de kinderchirurg.

6 dagen geleden

Plukje heilwol (ook wel loopwol genoemd)

6 dagen geleden

Ik ben zelf drogist en Deze adviseer ik iedereen.

6 dagen geleden

Kokosolie 😄 hier is het binnen 1 dag al heeel veel minder. Compleet natuurlijk en je hebt een mega pot voor 6 of 7 euro ofzo

4 dagen geleden

Na elke poepluier wassen met kraanwater en droogdeppen en sudo smeren.. als het nog steeds niet helpt naar de hap.. zij geven speciale creme

3 dagen geleden

Bij ons gaan kapotte billen vaak samen met een schimmelinfectie waardoor het rood blijft. We moeten dan echt smeren met miconazol.

3 dagen geleden

Volgens mij is echt elk kindje anders. 🙈 Ons zoontje reageert juist ontzettend op Sudocreme, terwijl hij verder geen gevoelig huidje heeft en ook niet snel rode billen. Als hij wel een keer rode billen heeft door inderdaad tandjes ofzo zweer ik echt bij bepanthen baby. ❤️ En als het echt erg is met een washandje zachtjes schoonmaken i.p.v. een luierdoekje, dan droog deppen en droog houden met talkpoeder o.i.d.

3 dagen geleden

Na iedere luier ook met droog doekje droogdeppen dan bepanten smeren en vaker even de luier verschonen en ook af en toe te luchten…

2 dagen geleden

Bij de 1e vooral sudo gebruikt. Bij de 2e bepanten, daar zweer ik nu bij. Na 1x gebruiken is er 9/10x de volgende verschoning niks te zien