31 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Mama-1994

Bij de 1e vooral sudo gebruikt. Bij de 2e bepanten, daar zweer ik nu bij. N ...
Hier ook!!! Zoontje had altijd rode plekken op gezicht. Ook schrale billen, sinds ik bepanthen gebruik, wowww!! Nooit meer wat anders.

2 maanden geleden

Bepanthen!

2 maanden geleden

Als het echt heel erg is gebruiken wij altijd Miconazol (schimmelcreme) en zinkolie (is effectiever dan zalf). Bij alleen roodheid enkel de zinkolie. Werkt hier altijd heel goed. Als we het savonds smeren beiden is het dag erna meestal al bijna weg.

2 maanden geleden

Ik gebruik calendulan billenzalf van Weleda Ik had het laatst ook bij haar en dst was een kwestie van HEEL vaak de luier verschonen zodat het droog bleef zoveel mogelijk, plus ok gebruik billendoekjes van sense (wibra) en die schuren niet zo hard en zijn flink vochtig (ik vind dat echt de fijnste) En na elke luier opnieuw insmeren met die calendula zalf

2 maanden geleden

Dr swaab zinkolie!!

茅茅n maand geleden

Als het echt wondjes zijn gebruik ik altijd een antischimmel cr猫me (2 keer per dag) dan gaat het heel snel weer weg Gecombineerd met sudocreme voor de overige verschoningen

茅茅n maand geleden

Maizena en sudocreme

茅茅n maand geleden

Zinkolie van dr Swaab, smeren met een billendoekje is echt hele vettig spul, maar blijft heel goed zitten. Kan je gewoon bij een drogist kopen, ik haal het altijd bij de Etos

茅茅n maand geleden

Hier werkt bepanthen het best!

茅茅n maand geleden

Zinkzalf van Etos prikt heel erg maar Weleda is echt top!