9 Reacties

6 dagen geleden

Hmm, ik maak vaak versgetrokken boullion van botten ivm alle goede stofjes voor huid, haar en nagels. Misschien helpt dat?

5 dagen geleden

Reactie op Mk_mk

Hmm, ik maak vaak versgetrokken boullion van botten ivm alle goede stofjes ...
Ga ik proberen! Dankjewel voor je reactie. Hoevaak geef je dit per week? En hoe?

5 dagen geleden

Hi! Hmmm dit heeft mijn dochter ook. Ik zie dr vaak gaan staan/afzetten op dr tenen dus ik dacht daarvan...de nagels buigen zelfs beetje naar binnen waardoor nog moeilijker is om ze te knippen... hopelijk trekt dit met de tijd weer bij 🙄

5 dagen geleden

Reactie op Nila97

Ga ik proberen! Dankjewel voor je reactie. Hoevaak geef je dit per week? En ...
Ik probeer meestal 1 x per week een grote pan te maken en dat doe ik dan als 'jus' door de prak avondeten of geef een paar slokken in een beker. Je kan het ook bestellen maar da's wel erg duur. Maar ik maak het ook voor mijzelf hoor 😊 die haarbos weer een beetje proberen aan te vullen na al die uitval

5 dagen geleden

Reactie op Jen19901

Hi! Hmmm dit heeft mijn dochter ook. Ik zie dr vaak gaan staan/afzetten op ...
Mijn dochtertje staat ook vaak op haar tenen toevallig. Wist niet dat het daarvan kon zijn

5 dagen geleden

Reactie op Mk_mk

Ik probeer meestal 1 x per week een grote pan te maken en dat doe ik dan al ...
Ah, slim hoor. Ga het ook proberen!

5 dagen geleden

Mijn dochtertje, en zoontje toen die klein was, hadden dit ook. Ik gaf de slaapzak de schuld, dat het daar wat tegenaan 'schuurt'

4 dagen geleden

Hier exact dezelfde teennageltjes. Geen idee waar het van komt 🤷‍♀️ maar ze heeft er geen last van, dus het zal wel prima zijn.

4 dagen geleden

Hier ook! Ze staat nog veel op haar tenen en zet er veel mee af, ook met kruipen. Ga er van uit dat het vanzelf beter wordt, als ze gaat lopen 😊