7 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben voor thuis de trip trap stoel met veiligheidsharnas en voor onderweg een zitverhoger voor op een stoel (wij hebben die van Topmark), echter blijft mijn zoon goed zitten dus hebben hem eigenlijk nooit meer vast zitten

3 maanden geleden

Ons zoontje (geboren eind nov 2023) zit sinds een half jaar los op de Triptrap. Dit gaat goed. Hij vind het prettig dat hij er zelf op en af kan. Enige nadeel is dat hij niet de heletijd blijft zitten 😜

3 maanden geleden

Reactie op Jans92

Ons zoontje (geboren eind nov 2023) zit sinds een half jaar los op de Tript ...
Hier ook :)

vorige maand

Onze zoon van november 2023 had dit ook 2 maanden en nu gaat het opeens weer supergoed! Wel het dienblad eraf gehaald en hem een placemat gegeven voor op de eettafel.

vorige maand

Reactie op Jans92

Ons zoontje (geboren eind nov 2023) zit sinds een half jaar los op de Tript ...
Hier hetzelfde eigenlijk en moet zeggen dat het heel goed gaat. Soms wil hij eruit maar komt dan zelf wel weer terug als wij het benoemen.

vorige maand

Wij hebben de Bugaboo giraffe. Het blad hebben we eraf gehaald, maar het zit stukje er wel nog op zegmaar. Ons zoontje kan daar zelf inklimmen en dan schuif ik de stoel aan tafel. Hij gaat inderdaad vaak staan als hij eruit wil. Heb ik liever niet, maar ik vertrouw wel dat hij blijft staan/niet valt. Maar het tuigje die erbij zit zou er gewoon nog in kunnen en vast kunnen. Als hij wat beter blijft zitten haal ik het zitgedeelte eraf en is het een hoge stoel. Een beetje net als de trip trap. Maar je hebt ook mooie stoelverhogers!

vorige maand

Wij hebben een zitverhoger op de normale eetkamerstoel. Als je het op Google intypt krijg je genoeg hits. Wij zijn er wel blij mee, ze zit op een grote stoel, maar toch vast