114 Reacties
2 maanden geleden
22u, 23:30, 01:30, 04:30 en om 06:15 klaar om uit bed te gaan 😭😫 wat ik ook probeer, zonder flesje valt ze sws niet terug in slaap… fles al verdund.. alleen warm water moet ze niet.. ik ben echt op 😑 word ook gevaarlijk met m’n werk nu, en geen idee hoe ik dat aan moet pakken 😭
2 maanden geleden
Reactie op IreenK
22u, 23:30, 01:30, 04:30 en om 06:15 klaar om uit bed te gaan 😭😫 wat ik o ...
Helaas hier ook nog steeds na 10 maanden dit soort nachten. Soms zelfs ieder uur. Het blijft echt pittig met momenten.
2 maanden geleden
Reactie op IreenK
Door al dat slaaptekort doe ik m’n zoontje ook enorm te kort.. ik heb geen ...
Ik vind mezelf juist soms zo kortaf. Terwijl hij de wereld voor me is. Maar overdag is hij ook echt niet de makkelijkste en kom ik soms zelfs niet aan eten toe zonder dat hij jammert.
2 maanden geleden
Reactie op IreenK
22u, 23:30, 01:30, 04:30 en om 06:15 klaar om uit bed te gaan 😭😫 wat ik o ...
Aah wat heftig! Lees ook je vorige berichtje dat je het niet meer trekt! Wat pittig zeker met twee kindjes! Hier zijn de nachten ook nog steeds drama en ik vind het ook onwijs zwaar! Vandaag zat ik er ook echt weer even doorheen. Alleen ik heb maar 1 kindje en kon vanmiddag gelukkig even mee slapen met haar dutje. Dus nu gaat het wel weer even. Ik vind vooral de combinatie met werk echt zwaar, daar moet je gewoon presteren, terwijl ik soms alleen maar denk ik wil slapen!
één dag geleden
Hier ook de klaagmuur opgezocht na een mentale inzinking. Mijn oudste was er wel van geschrokken. Toen ik weer rustiger was heb ik sorry gezegd. Ik wil toch een beetje het goede voorbeeld blijven geven aan de kids.. Daarop pakte mijn oudste dochter mijn hand vast en zei dat ik haar supermamma ben. Dikke warme tranen rolde over mijn wangen, want zo voel ik me nu even echt niet.
En de hele aanleiding ervan? Geen idee.. alles is even teveel. Ik wil vakantie. Ik wil even niks. Ik wil weg.