24 Reacties

4 maanden geleden

Yep 🫠 Vannacht 4x eruit en al sinds 4.15 wakker. Wordt een leuke dag op werk zo 🙄

4 maanden geleden

Hier hetzelfde..

4 maanden geleden

hier ook 😕😕

4 maanden geleden

Reactie op Fem.

Yep 🫠 Vannacht 4x eruit en al sinds 4.15 wakker. Wordt een leuke dag op we ...
Pffff ja ik ben eigen baas dat trekt me erdoor heen maar idd als je gewoon moet werken wat vermoeiend 😩

4 maanden geleden

Pfff herken je zo erg. Wij hebben hier nu in die 9.5 maand wellicht 5 nachten doorgeslapen maar er is altijd wel iets. Iedere avond en nacht minimaal 1 a2 of max 10 keer eruit. Ook heel vroeg wakker vaak. Word er echt chagrijnig van merk ik en denk wanneer gaat dit over pff

4 maanden geleden

Kijken jullie goed naar de wakkertijden van je kindje?

4 maanden geleden

Ik voel je! Het is zo frustrerend, vooral omdat dit ook normaal is, maar ik weet gewoon dat er babys bestaan die gewoon een hele nacht achter elkaar slapen… Het gaat wel stukje bij stukje beter, nu nog maar 1 nachtvoeding tussen 23.30 en 7.00 sinds een week nu ze 10 maanden is… maar ook als mijn partner die fles doet ben ik gewoon wakker. Het is iets beter gegaan nu we niet meer op dezelfde kamer slapen. Maar ik ben die gebroken nachten ook goed beu.

4 maanden geleden

Reactie op Dino31

Ik voel je! Het is zo frustrerend, vooral omdat dit ook normaal is, maar ik ...
Ik weet zeker dat het hier ook iets beter zou gaan als ze haar eigen kamer zou hebben.. alleen is het de bedoeling dat ze met haar broer een kamer gaat delen… en zolang ze niet doorslaapt durf ik het niet aan om ze bij elkaar op een kamer te zetten 😑 Nu afgelopen nacht kwam ze 4x… en was om 6u al klaar wakker 😕

4 maanden geleden

Herkenbaar. Wordt echt langzaam een beetje gek🥲🙃

4 maanden geleden

Hier ook nog nooit doorgeslapen hoor! In de meest ideale nachten komt ie alleen nog rond 22:30 en 4:00 en slaapt hij tot 7:00. Maar dat zijn echt ultieme nachten die amper voorkomen.. Afgelopen nacht gewoon elke 2 uur drinken en om 6:00 klaarwakker. Het hoort er bij, gaat vanzelf anders worden maar poehhh, het is niet het leukste onderdeel 😅

4 maanden geleden

Reactie op Synicol

Hier ook nog nooit doorgeslapen hoor! In de meest ideale nachten komt ie al ...
Ik heb echt precies hetzelfde schema! Heb je wel eens pap oid geprobeerd? En geef je bv of fles?

4 maanden geleden

Reactie op roni12

Herkenbaar. Wordt echt langzaam een beetje gek🥲🙃
😭

4 maanden geleden

Reactie op Dino31

Ik voel je! Het is zo frustrerend, vooral omdat dit ook normaal is, maar ik ...
Ja ik had toen een tijd zelfs van 19:00 tot 03:00 maar dat duurde uiteraard maar een paar dagen 💀

4 maanden geleden

Reactie op mariasofia

Ik heb echt precies hetzelfde schema! Heb je wel eens pap oid geprobeerd? E ...
Ik geef bv, pap lijkt hij niet echt lekker te vinden dus nog niet in de avond geprobeerd. Heb wel het idee dat hij inderdaad beter slaapt als hij overdag goed heeft gegeten, zeker nu hij veel meer vast voedsel eet. Probleem is alleen dat we dan meestal rond 4:00 een poepluier krijgen die hij graag verschoond ziet, en daarna krijg ik hem alleen weer in slaap met eventjes voeden dus dat schiet ook niet op 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Synicol

Ik geef bv, pap lijkt hij niet echt lekker te vinden dus nog niet in de avo ...
Ik heb ooit ergens gelezen dat al ze snachts poepen dat het kan komen omdat ze het koud hebben. Kan dit bij jullie het geval zijn?

4 maanden geleden

Hier ook nog nooit doorgeslapen! Het boek zachte nachten zorgt er bij mij wel voor dat ik het geaccepteerd heb.

4 maanden geleden

Hier ook elke nacht elke 2 uur wakker.. en fan van het boek zachte nachten ❤️

4 maanden geleden

Ik voel die frustratie. Inmiddels ligt hij nu elke nacht naast mij, te weinig energie om er telkens uit te gaan. We houden ons netjes aan de wakkertijden, hij eet en drinkt super goed maar hij wilt gewoon het liefst bij mij zijn en af en toe nu wat drinken. Mijn dochter had hetzelfde en is uiteindelijk vanzelf door gaan slapen. Mijn mantra is dan ook, het komt goed.

4 maanden geleden

Reactie op meerelle

Ik voel die frustratie. Inmiddels ligt hij nu elke nacht naast mij, te wein ...
Haha hier precies zo idd , ze hebben die nabijheid gewoon nog nodig. Komt vanzelf goed. En probeer het jezelf zo makkelijk mogelijk te maken door bijv veilig samen slapen 😴

3 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Ik heb ooit ergens gelezen dat al ze snachts poepen dat het kan komen omdat ...
Voor de zekerheid extra warm aangekleed vannacht 🤣 Maar heb niet het idee dat het kou is.. ik gooide het gewoon op de darm ontwikkeling want het kan tegelijkertijd met dat hij nieuwe dingen mocht proberen van mij