6 Reacties

één maand geleden

Zoooo herkenbaar! Het lijkt nu weer wat om te buigen hier, na ook een week of 6! We hadden minstens anderhalf tot twee uur feest in de nachten 😅. Hij wordt nog wel wakker snachts maar met voeding en wat wiegen slaapt hij nu tenminste weer binnen een half uur, en hij slaapt nu langer door (voorheen kwam hij minstens 2, vaker 3 of 4 keer in de nacht voor bv, nu nog maar één) Houd vol dus, het wordt ook weer anders!!

één maand geleden

Wij hebben dit ook!! Klaar wakker vaak tussen 12 en 2! Is dan hartstikke vrolijk en wil spelen. Wij zijn ook helemaal op. Alhoewel vannacht heeft hij geslapen van 19.30 en slaapt nu nog steeds! Hopen dat dit door gaat zetten

één maand geleden

Heel erg herkenbaar, helaas… Hier vannacht ook om 2uur klaar wakker en dan gewoon niet slapen. Daarna half 5 en 6 uur weer 🥲 helaas al maanden zo. Ook al van alles geprobeerd en dat werkt dan 1 keer en daarna niet meer 🙃

één maand geleden

Hier wekenlang hetzelfde gehad. Even afkloppen maar de afgelopen 3 nachten duurt het nog maar 45 minuten ipv 2 uur . Stug blijven doorwerken met het zelfstandig in slaap vallen in zn eigen bedje, het is vreselijk vermoeiend en niet leuk maar heeft we kunnen hem nu wel weer na 45 minuten wakker wegleggen en valt dan zelf weer in slaap. Hopelijk komt het keerpunt ook gauw voor jullie🌟

één maand geleden

Oh wat erg hier ook.. Ze slaapt opzich prima in, maar word tussen 23.00 en 1.00 altijd gillend en schreeuwend wakker. Vanaf dan komt ze bij a niet in slaap. Of mijn man moet haar flink in slaap wiegen met muziek, of ze ligt tussen ons in. Wij zijn er ook moe van. Vannacht was ze denk ik elk uur wel wakker terwijl ze eigenlijk heel goed sliep altijd

één maand geleden

Hier ook, was een fase wat afgelopen was dacht ik, maar het is weer teruggekomen, standaard rond 2:00 wakker en dan tot 4:30 weer gelukkig slaapt hij dan wel door tot 9 uur. Nu bijvoorbeeld is hij wakker sinds 3 uur. En sommige dagen weer wel doorslapen. Vermoeiend, denk dat het erbij hoort. Hou vol mama, voor je het weet slapen ze door ❤️