5 Reacties

2 jaar geleden

Doe je de armen door de mouwen heen? Dit is namelijk niet nodig en vinden ze vaak oncomfortabel, zei mijn kv. Wij hebben zowel een heel berenpakje als alleen een dik jasje. In de reiswieg doen we de armen niet in de mouwen, maar uiteraard moet dat wel in de maxi cosi.

2 jaar geleden

Hier ook een maandje oud , romper pyjama sokken muts wikkeldeken en deken , en toch vindt ze het vaak nog te warm

2 jaar geleden

Romper lange mouw, truitje, broekje, berenjasje, mutsje en dan in een omslagdoek (met klittenband zodat het aan de voorkant goed blijft zitten) in een teddystof, die standaard in de kinderwagen ligt. Ik heb ook standaard een extra dekentje in de luiertas liggen. Als het heel koud is verwarm ik de wagen nog voor met een warme kruik en dan heeft onze kleine uk van nu precies 3 weekjes oud het precies lekker warm.

2 jaar geleden

Reactie op Sannie90

Romper lange mouw, truitje, broekje, berenjasje, mutsje en dan in een omsla ...
Oh jaa.. 茅n sokjes en slofjes! 馃Ц

2 jaar geleden

Romper (meestal lange mouw), shirtje, broekje, sokken wat ze gewoon aan heeft. En dan als we gaan wandelen berenjasje, en wikkeldeken van jollein. Vaak met een warme kruik bij dr voetjes. Als ze in de maxi gaat hebben we zo'n speciale "voetenzak", en dan doe ik eronder een normaal vestje aan tegen de wind die er stiekem nog tussen komt (winkelcentrum is overdekt bij ons, dus extra dekens zijn dan niet nodig)