14 Reacties

vorige maand

Ons kleintje is momenteel 77 cm en maat 80 is eigelijk nog te ruim. Ik heb al wat liggen van maat 80. Maar heb nu best wel wat van maat 86 op de groei gekocht. Normaal koop ik veel via Vinted maar vond ik niks leuks en ben nu bij de zeeman/Wibra en Shein totaal 90 euro kwijt. Flink wat broekjes, jurkjes, truitjes en 2 jasjes. Kunnen daarmee vooruit tot de zomer.

vorige maand

Hoewel ik sta voor een duurzame leefstijl heb ik op gebied van kleding nog nooit wat tweedehands gekocht. Ik heb veel kleding van een vriendin gekregen met nét iets oudere kindjes. De rest koop ik nieuw, en dan ben ik gauw 600€ kwijt als er een nieuwe maat moet komen. De kleding die fatsoenlijk blijft geef ik door aan vriendinnen met kleinere kindjes en het gekregen spul gaat terug naar de gever :)

vorige maand

Hoi, ik koop veel 2e hands omdat ik het zonde vind dat ze het maar zo kort dragen dus er niet veel geld aan wil uitgeven. Als ze naar de basisschool gaat denk ik er meer aan uit te moeten geven. En ik krijg veel van m’n schoonzus die een ouder kindje heeft. Ik koop alleen iets nieuws voor speciale gelegenheden en ik heb een paar warme zachte wollen rompers gekocht voor de winter en een goede broek voor buiten. Denk in totaal toch zeker 100 euro per maat kwijt.

vorige maand

Gemiddeld wel tussen de €75 en €100. (Soms ook gewoon terwijl die niks nodig heeft maar ik het te leuk vind om te laten hangen😓)

vorige maand

300 euro per maat denk ik maar niet meer gewoon bij h&m

vorige maand

Ik denk €50 per maat, ik koop vrijwel alles via marktplaats en als ik iets nieuws koop kan dat vaak meerdere maten mee (zoals een slaapzak of een jas).

vorige maand

Per maat €500+ exclusief jas en schoenen. Vaak zijn het 10 kledingstukken die ik met elkaar leuk kan combineren van Donsje, Hema, Baje, H&M, Konges Slojd. Ik koop meestal veel vooruit van de duurdere merken in de Sale wat mij veel bespaart.

vorige maand

Heel weinig haha kledingpakketten in de komende maat op marktplaats en dan ben ik weer zoet voor max 20 euro

vorige maand

Heb tot nu toe bijna alles via vinted besteld, denk dat ik ongeveer €100,- per maat kwijt ben (heb dan wel meer dan genoeg truien, broekjes etc 😊)

vorige maand

Zo leuk om de verschillen te lezen😊😜

vorige maand

Buiten de rompers van wol die ik wel nieuw koop ben ik voor de kleding zelf niet eens 40 euro kwijt. Ik koop setjes die ik kan mixen en matchen, maar komt vaak neer op 4 broeien en 4 shirts, 1 vestje en een jas. Schoenen heb ik pas sinds net, maar ook tweedehands barefoot schoentjes. Ik koop ook op de groei, dus al wat 92 liggen. De rompers daarentegen 🙈, als er geen sale was, was ik voor vier wollen rompers 93 euro kwijt, nu 56. Dat gaat overigens allemaal van de kinderbijslag.

vorige maand

Reactie op audreymegane

Buiten de rompers van wol die ik wel nieuw koop ben ik voor de kleding zelf ...
Dit heb ik ook. Ik heb vooral wolletjes nieuw besteld, rompers en een aantal broekjes en truien. Verder veel 2e hands gekregen en ook nieuw in de sale gekocht bij bijvoorbeeld Zara. Ik denk dat ik per jaar zo'n 800 euro uitgeef voor 2 kinderen. Maar ik heb eigenlijk geen idee exact hoeveel.. zou het eens moeten uitzoeken.

4 weken geleden

Rond de €300 a €400 denk ik, los van schoenen. Mijn dochter zit wel al heel lang in dezelfde maat, dus dit is niet allemaal in 1 keer aangeschaft.