7 Reacties
4 maanden geleden
Mijn zoontjes zijn vandaag naar kdv. Hebben een romper korte mouw, kort broekje en een shirtje korte mouw aan. Zomerjas hebben ze bij indien nodig.
Maar moet er wel bij zeggen dat man en ik het beide ook snel warm hebben en bijna nooit een trui dragen, hooguit soms een vest ofzo.
4 maanden geleden
Reactie op Bommetje91
Mijn zoontjes zijn vandaag naar kdv. Hebben een romper korte mouw, kort bro ...
Misschien ligt het ook aan waar je woont? Waar wij wonen wordt het max 19 graden met wind. Hierdoor zal gevoelstemperatuur max 16 graden zijn. Vanochtend was gevoelstemperatuur 14
4 maanden geleden
Ja wij wonen in de buurt van Breda. Geeft nu 20 graden aan. Het waait wel maar zonnetje komt ook steeds door ^^.
En weetje, ieder kind is anders he. Kijk als je nu in een skipak loopt of alleen in ondergoed (in NL) zou ik je heel raar aankijken maar een dun blouseje en flared jeans is niet extreem dik aangekleed toch.. als je dochter het niet te warm of te koud heeft, primaa.
4 maanden geleden
Hier precies hetzelfde haha iedereen in korte broek en wij met trui op de fiets.. ze slaapt ook nog steeds in winter slaapzak 🤷🏼♀️🫣 maar dan slaapt ze het beste..twijfel soms ook hoor door andere mensen maar voel altijd haar nekje en ben zelf ook een koukleum dus zou het lekker zo laten!☺️
4 maanden geleden
Reactie op Elisabeth93
Hier precies hetzelfde haha iedereen in korte broek en wij met trui op de f ...
Ja hier ook.. ze slaapt in winterslaapzak en raam dicht want ze werd steeds wakker van de tocht en kou… ze slaapt nu met lange mouw oyjama en een winger slaapzak en is nu tevreden en slaapt weer door