Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 馃崁馃槉
Fijne zwangerschap!
Hallo! Gisteren op 11 dpo een positieve test, dus voorzichtig ik de wolken 馃グ. Volgens eigen berekening is de uitgerekende datum 18 november. Dit is ons 2e kindje, we hebben al een dochter van 2. Vind het heel spannend allemaal en voel me toch ook onzeker. Gelukkig was de test vanmorgen alweer iets donkerder dan die van gisteren!
Hi dames, maandag een heel licht vaag streepje en vanmorgen een duidelijke zwanger! 18 november uitgerekend. In december nog geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en is mijn linker eileider verwijderd dus ik ben blij dat het vrij snel weer raak is. Maar wel een beetje spannend.馃崁
Gister een positieve test in handen, volgens berekening 15 nov uitgerekend. Moet de verloskundige nog bellen hoor maar durf het nog niet echt te geloven 馃ス
Ooo dat zit dicht op elkaar! Ik ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren. Ze is gek op babies, maar denk dat ze het heel gek gaat vinden dat er een baby in mama鈥檚 buik zit. Ook een vraag voor de andere dames: wanneer gaan jullie het je kinderen vertellen?
Ooo dat zit dicht op elkaar! Ik ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren. Ze ...
Ons zoontje is nu 4maanden dus daar kan je alles zomaar aan vertellen natuurlijk 馃槀 en straks gaat die niet anders weten of broer of zus was er altijd bij 馃ぉ
Ooo dat zit dicht op elkaar! Ik ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren. Ze ...
We zijn wat voorzichtig met wat we zeggen rond haar, ze zegt namelijk alles na.
Maar ze weet het wel, al heb ik niet het idee dat ze het al begrijpt 馃き
Ze is super lief met haar pop en de katten, dus ben heel benieuwd hoe het deze keer zal gaan 馃グ
Hier via ICSI op 25/2 een terugplaatsing gehad en mag officieel pas zaterdag testen, maar al sinds dinsdagavond een licht streepje die met de dag oploopt. Kan het niet geloven dat het is gelukt, maar volgens mijn berekening dan op 15 november uitgerekend!
Wij zijn van plan het onze ouders/broers/zussen met Pasen te vertellen na de vitaliteitsecho. Denk dat ik vanaf dan ook m鈥檔 dochter erbij ga betrekken. Nog even nadenken over een speciale manier 馃グ. Hoe gaan jullie het aanpakken?
Vanmorgen weer een test gedaan en voor 13 dpo echt een knaller, ze lopen mooi op, kan het nog steeds niet geloven 馃ぉ