11 Reacties
één maand geleden
Ik hou gewoon de zelfde tijden aan denk ik en kijk dan hoe zij hierop reageert😅 Weet ook niet hoe alles zou moeten aanpassen stel dat het moeizaak gaat dus ik volg. Tips zijn welkom
één maand geleden
Ik heb deze week elke dag geprobeerd avondroutine steeds kwartiertje later te starten. Geen idee of het gaat helpen, we gaan het zien.. Maar dat kun je komende week ook doen, elke dag een kwartiertje erbij?
één maand geleden
Vandaag zijn wij na zijn middag slaapje heerlijk wezen wandelen in het bos en daarna uit eten gegaan. Voordat we thuis waren en hij in bed lag waren we bijna een uur later dan normaal. Vanaf morgen hou ik gewoon weer de tijden aan die we gewend zijn. Bij de oudste werkte dit prima, dus verwacht dat het nu ook wel goed zal gaan. 😅
één maand geleden
Reactie op Jv1991
Nou hier waren we half 6 (nieuwe tijd) wakker. Alles nog geprobeerd maar he ...
Hier ook 🙈 zouden ze zich langzaam aan zelf aanpassen? Had hem bijna 1u later naar bed gebracht
één maand geleden
Mijn ervaring met jetlag paar weken geleden was dat het dag of 3 duurde voor ze in het nieuwe ritme zat. Maar dat was 6u verschil, geen idee of dat makkelijker of moeilijker gaat.. Hier was alles 6.30 nieuwe tijd wakker 😅