4 Reacties

2 jaar geleden

Wij zijn verhuisd toen onze dochter 1 maand oud was, nu is ze inmiddels ook 3 maanden. Ik moet zeggen dat het zeker te doen is, maar we hadden heel veel idee毛n en plannen om alvast dingen aan te gaan pakken, naar verder dan het verven van een muur zijn we nog niet gekomen 馃槀 maargoed, kan zelf best leven met hoe het nu is, komt later wel weer denk ik dan maar zo. Maar als je het allemaal gaat laten doen, dan is het alweer een stuk makkelijker natuurlijk. Dit hebben wij nu toch ook maar besloten om te doen.

2 jaar geleden

Gewoon doen en daardoor zeker je droom niet voorbij laten gaan! onze dochter is net 3 maanden morgen en we hebben sinds 1.5 weken een nieuwe badkamer die is verbouwd, was ook even zoeken maar ging prima! Als dit je kans is zou ik hem met beide handen aangrijpen

2 jaar geleden

Geen ervaring met een baby, maar wel in de corona tijd eerst ons app opgeknapt en ik handbalde toen nog 3 x per week dus dacht kan daar douchen; toen ging dat niet door en vriend kreeg corona en toen 8 wkn geen badkamer gehad en 1 week geen wc.. vreselijk vond ik het en een pup van 9 wkn馃槄, toen kochten we in corona tijd anders huis die can boven tot onder gestript is door ons maar gelukkig hoefde ik ernniet in te wonen! 5 maand verbouwd elke vrij uurtje daar bezig geweeest. Zou ik het opnieuw ja maar niet met een baby!

2 jaar geleden

Wij zijn een maand geleden verhuisd, de baby was toen net 2 maanden. Ik moet zeggen dat wij opzich het geluk hebben dat hier niets verbouwd hoeft te worden, omdat alles net nieuw is. Natuurlijk wil je wel het 1 en ander gedaan hebben en naar je eigen smaak maken, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe nog weinig heb kunnen doen. Onze vorige woning was echt al met een week ingericht qua decoratie etc, ik vind dat echt leuk om te doen ook. Nu gaat alles wel echt een stuk langzamer en ben ik blij als ik het huishouden op een dag "af" krijg. Irritant soms, want ik wil zoveel en krijg het minimale gedaan. Toch zou ik het niet laten, uiteindelijk krijg je er toch je droomhuis voor terug. Het ideale moment bestaat niet denk ik, er zal altijd wel "iets" zijn waardoor het op een later moment mischien wel beter uitkomt.