10 Reacties

10 dagen geleden

Echt tips heb ik niet maar ons zoontje is bijna 6 maand oud en heeft ook nog steeds last van winderigheid en krampen.

10 dagen geleden

Weet niet of je al probiotica geprobeerd hebt? Het heeft hier wel geholpen om meneer zonder moeite flink te kunnen laten scheten

10 dagen geleden

Reactie op nonB

Weet niet of je al probiotica geprobeerd hebt? Het heeft hier wel geholpen ...
Toen hij twee maanden oud was heb ik een flesje probactiol gebruikt maar sindsdien niet meer, kan dat helpen denk je?

10 dagen geleden

Reactie op Nsb

Toen hij twee maanden oud was heb ik een flesje probactiol gebruikt maar si ...
Ieder kindje is anders natuurlijk, maar je zou het kunnen proberen. Wel langzaam opbouwen anders word t eerst flink erger. Gebruiken het voor mijn zoontje sinds hij 8 weken is ofso en hij heeft eigenlijk nooit kramp en wel goede windjes. Ik heb de probiotica van orthiflor start. Begonnen met een mespuntje en nu net iets minder dan een schepje.

10 dagen geleden

En misschien dat hij nog teveel lucht meekrijgt met drinken? Te snel, of niet goed aanhappen of iets dergelijks

10 dagen geleden

Wij gebruiken ook nog steeds pro biotica. Werkt echt super. We geven ook minder dan de Max hoeveelheid. Anders waren er ook meer krampen. Heb al eens geprobeerd te stoppen maar dat ging niet. Ik blijf het wel bijzonder vinden dat een baby dat dus blijkbaar nodig heeft maar goed, het werkt. Weet niet of je borst of kunstvoeding geeft? Maar misschien zit daar ook wel een onrustigstoker.

10 dagen geleden

Reactie op vdw21

Wij gebruiken ook nog steeds pro biotica. Werkt echt super. We geven ook mi ...
Ik geef bv, hij is wel heel gulzig altijd misschien dat hij toch nog lucht hapt maar het probleem lijkt meer dan enkel lucht happen😕

10 dagen geleden

Reactie op nonB

Ieder kindje is anders natuurlijk, maar je zou het kunnen proberen. Wel lan ...
Oke goed om te weten dat je dit moet opbouwen want anders zou ik meteen meer gegeven hebben voor sneller resultaat🙈hoe moet ik dit geven met bv?

10 dagen geleden

Reactie op Nsb

Toen hij twee maanden oud was heb ik een flesje probactiol gebruikt maar si ...
Ik zou eems kijken naar orthiflor start. Mijn zoontje krijgt dat all sinds zijn geboorte en had al snel geen last meer van krampjes.

10 dagen geleden

Reactie op Nsb

Ik geef bv, hij is wel heel gulzig altijd misschien dat hij toch nog lucht ...
Heb je het probleem ook als je gekolfde flesjes geeft? Misschien even paar flesjes achter elkaar geven om te testen? En anders kan je ook eens alle melkproducten laten staan. Je ziet dan na een paar dagen echt wel verschil en dan een paar weken zou het weg moeten zijn. Zie je na een paar dagen geen verschil dan is dat het ook niet. Je hebt ook probiotica in druppel vorm. Dan kan je gewoon zelf blijven voeden zonder flesjes.