271 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op kioni
Slaapt jullie kleintje ook zo veel overdag?
Onze zoon is 11w
Heeft gister ...
ons zoontje sliep de dag van het vaccin en de dag erna ook heel veel
10 maanden geleden
Reactie op Tineke29
Ik vroeg me af hoe het zit met die formule om uit te rekenen hoeveel voedin ...
In het ziekenhuis kreeg mijn zoontje kan en klare voeding dus dat was dan 55ml inclusief. Daar rekenden ze mee. Eenmaal thuis rekende ik ook zo, dus 60ml water plus twee schepjes werd 65ml. Bij een controle liet de kinderarts dat achterwege, had het dus over hoeveelheid zonder voeding. Maar de afgelopen week zei ze juist “120 met voeding dus 130ml”. Dus ik weet het ook niet meer. Ik reken maar zonder voeding. Want dat is makkelijk. 😅
10 maanden geleden
Weet iemand waarom (de meeste) babies lekker slapen na het wandelen?
M’n dochtertje kan lang door slapen in de kinderwagen nadat we thuis zijn gekomen, maar in haar eigen bedje slaapt ze max 45 minuten 😅
10 maanden geleden
Reactie op bamw
In het ziekenhuis kreeg mijn zoontje kan en klare voeding dus dat was dan 5 ...
Ik vind dit dus ook altijd een dingetje haha! Ik geef maar altijd aan hoeveel water + aantal scheppen om verwarring te voorkomen 😂 want zeg je nou bij bijv 150+5 dan 170cc of zeg je ml😂 ik snap dit nooit hahaha
10 maanden geleden
Beweegt jullie kleintje veel? Hier nog aan het werk met dingen pakken en tummy time. Elke keer als ik hem op ons boxkleed leg is hij muis stil 😅. Alleen af en toe probeert hij zijn speelbal te pakken. Het consultatie bureau zei al dat hij 'achter loopt' met tummy time (bij 3 maanden pfff). Ik krijg hem niet echt actief tenzij ik zijn handjes en voetjes mee beweeg. Hij is verder een vrolijke, lieve, gezonde en gelukkige baby.
10 maanden geleden
Baby 11 weken is ineens niet meer goed in slaap te krijgen. Zowel dag als nacht. Wat ik ook probeer. Is dit herkenbaar? Ik krijg hem nu in de avond alleen nog stil als ik hem de borst bied, nadat hij al een flinke fles afgekolfde melk heeft gehad 😅 echt flessen van 150-160 gekolfde melk. Wat echt heel veel is volgens de berekening.
10 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Baby 11 weken is ineens niet meer goed in slaap te krijgen. Zowel dag als n ...
Heel herkenbaar! Mijn dochtertje (bijna 13 weken) drinkt ook makkelijk een flesje gekolfde melk van die hoeveelheid en dan daarna nog aan de borst…
Komt nu ineens in de nacht ook weer elke 2,5-3 uur. Zit nu per 24 uur weer vaak op 7-8 voedingen, terwijl we paar weken geleden nog op 5 voedingen zaten. Is dat ook herkenbaar? 😴
10 maanden geleden
Reactie op KarinaK
Heel herkenbaar! Mijn dochtertje (bijna 13 weken) drinkt ook makkelijk een ...
Ja heel erg. Hij sliep hierna 4 uur en daarna kwam hij iedere 1-2 uur. 😅