271 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op DeMamavanRens

Die kilo’s zeggen niets. Ik ben namelijk al sinds 6.5 kg over naar 4. Doorl ...
Wij zijn bij 7,5 kilo al overgestapt naar maat 4, die zat gewoon wat lekkerder om zn heupjes en billen

9 maanden geleden

Meer babies die bang beginnen te worden voor onbekenden? Ik dacht dat dit pas later kwam, maar we hadden net bezoek en ons dochtertje was de hele tijd verdrietig. Nu het bezoek weg is, is ze weer de oude. Ze vond het eerst juist leuk met andere mensen

9 maanden geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Meer babies die bang beginnen te worden voor onbekenden? Ik dacht dat dit ...
Jaa hebben wij hier een tijdje geleden gehad, ze is 3 maand nu weer goed die dag had ze ook niet goed geslapen

9 maanden geleden

Kan ik haar met pleister om haar vinger laten slapen? Of gaat ze dat af sabbelen?

9 maanden geleden

Reactie op Ginnieee

Kan ik haar met pleister om haar vinger laten slapen? Of gaat ze dat af sab ...
Zou ik niet doen

9 maanden geleden

Reactie op Lizz36

Wij zijn bij 7,5 kilo al overgestapt naar maat 4, die zat gewoon wat lekker ...
Grappig hoe dat zo verschilt per baby. Wij zitten nog in maat 2 met een gewicht ergens tussen de 6,7 en 7kg gok ik. Zit prima en hij lekt eigenlijk nooit plas door. Zelf niet nu hij vannacht van 20:30 tot 06:30 heeft geslapen.

9 maanden geleden

Reactie op DeMamavanRens

Zou ik niet doen
Toch gedaan bloeddr te hard en is goed gegaan gelukkig

9 maanden geleden

Jazeker, ze begint bij iedereen te huilen, als ik in haar zicht ga zitten gaat het vaak beter

9 maanden geleden

Ja!! Zelfs bij mijn moeder waar ik elke week met haar kom. Ze begint spontaan te huilen.

9 maanden geleden

Misschien hebben jullie een tip. Maar mijn kleine slaapt nu in een slaapzak van de Hema. Maat 50/62. Die is nu echt te klein aan het worden. Echter een maat groter is meteen weer heel groot. Langer dan de cosleeper. Heb eentje van Jollein maar daarvan vind ik de hals weer te wijd. Hebben jullie een tip? Oja hij is vrij breed in de schouders lodger is daarom denk ik te smal voor hem.

9 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Misschien hebben jullie een tip. Maar mijn kleine slaapt nu in een slaapzak ...
Hi! Lodger valt smal, maar hier niet tè smal. En mijn zoontje draagt inmiddels maat 74🫣. Ik heb met kledingmaat 62/68 de lodger 80 cm aangeschaft en ben daar heel blij mee. Ik vond de little Dutch 70cm ook fijn.

9 maanden geleden

Vandaag was ik naar de winkel en voor het eerst scheen de zon echt fel en toen ik de kleine met autostoel uit de auto tilde en in de wagen klikte begon ze meteen te huilen van het zonlicht zelfs met de kap naar beneden. Ook knijpt ze met de ogen ook al schijnt de zon niet fel. Is het verstandig om al een zonnebrilletje te halen want ze is pas 4 maandjes of is dit een kwestie van wennen? Iemand tips?

9 maanden geleden

Reactie op Wendy9283

Vandaag was ik naar de winkel en voor het eerst scheen de zon echt fel en t ...
Ik heb dit ook. Ga een zonnebril halen!

9 maanden geleden

Reactie op DeMamavanRens

Sorry dit klinkt als een opdracht 🤣. Ik ga een zonnebril halen

9 maanden geleden

Reactie op DeMamavanRens

Welke zonnebril heb jij of welke is aan te raden?

9 maanden geleden

Reactie op DeMamavanRens

Sorry dit klinkt als een opdracht 🤣. Ik ga een zonnebril halen
Haha maakt niks uit 😂

9 maanden geleden

Reactie op Wendy9283

Welke zonnebril heb jij of welke is aan te raden?
Ik heb er nog geen. Als ik er een heb laat ik t je weten!

9 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Misschien hebben jullie een tip. Maar mijn kleine slaapt nu in een slaapzak ...
Ik had precies hetzelfde probleem.. ik weet niet of je handig bent met de naaimachine of iemand naast je? Ik heb het halsje van de slaapzak ingenomen, deze kan ik er straks gewoon weer uithalen als het te smal wordt! 😁

9 maanden geleden

Hebben jullie tips voor goede babyzonnebrand?

9 maanden geleden

Reactie op missmarty

Hebben jullie tips voor goede babyzonnebrand?
Zonnebrand van La Roche-Posay