271 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op DeMamavanRens
Hi! Lodger valt smal, maar hier niet tè smal. En mijn zoontje draagt inmidd ...
Little dutch was de oplossing 😊
9 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Little dutch was de oplossing 😊
Wat fijn!
9 maanden geleden
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met werken dus krijgt mijn zoontje op die dagen (2x pw) 2x de fles. Ik lees dat sommige baby's hier zulke grootte hoeveelheden krijgen (vaak kunstvoeding) mijn zoontje krijgt nu 120ml per keer. Drinkt ong 7x per dag en weegt 6,3 kilo en is 3,5 maand. Nadat hij live heeft gedronken spuugt hij soms best veel, dit gebeurd niet met de fles. Hij is wel altijd tevreden na de fles.
Hoeveel drinken jullie baby's per keer?
9 maanden geleden
Reactie op Esvk
Ik ben sinds vorige week weer begonnen met werken dus krijgt mijn zoontje o ...
Ons zoontje van 3,5 maand en ongeveer 7 kg krijgt 130ml per fles! Hij zit op 7-8 voedingen per dag, en overdag zo’n 4 flesjes.
We houden qua hoeveelheid de LLL formule aan. Hij krijgt verder gewoon live borstvoeding, dan haalt hij eventuele tekorten wel weer in :)
9 maanden geleden
Reactie op Wendy9283
Vandaag was ik naar de winkel en voor het eerst scheen de zon echt fel en t ...
Wij hebben 1 bij de kruidvat gevonden
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Hoi! Sinds een paar dagen heeft mijn baby een lelijke hoest. We kunnen hore ...
Mijn zoontje had dit ook een paar dagen echt flink slijm roggel geluid. We hebben hem een paar nachten babyneusspray gegeven omdat zn neusje er ook bij dichtzat, verder iets vaker onder de douche genomen ipv in bad zodat het lekker losstoomt. We hebben hem verder gewoon laten uitzieken en het gaat nu al wel iets beter, nog maar af en toe een hoestje
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Hoi! Sinds een paar dagen heeft mijn baby een lelijke hoest. We kunnen hore ...
Onze dochter had dit vorige week ook + benauwdheid. Bij haar is het het rs-virus blijkbaar.
Neusdruppels gebruiken, geen neusspray want dat irriteert de neus alleen maar en druppels zijn effectiever, maakt het slijm losser (aldus de huisarts en het heeft gewerkt!)
Nu is haar hoest en benauwdheid minder, maar zit ze aan de diarree dus helaas nog steeds ziek.
Verder kun je het idd los stomen onder de douche.
Lekker veel laten slapen en knuffelen. Veel recht op houden want liggen maakt t erger.
Hopelijk valt het bij jullie mee!
9 maanden geleden
Reactie op Bien65
Hoi! Iemand tips voor een babygym waarbij de speeltjes niet te hoog hangen? ...
Als je al een baby gym hebt dan zou ik zeggen gebruik deze om ze lager te hangen! Zelfs zonder speeltjes is dit favoriet hier 🤣
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-linkie-links/p/5715739
9 maanden geleden
Hoe vaak en hoe maken jullie fopspenen schoon? Ik doe nu alleen regelmatig kokend water erover heen gieten en laten weken, maar ik weet niet of dat voldoende is
9 maanden geleden
Reactie op Kersenpitje
Hoe vaak en hoe maken jullie fopspenen schoon? Ik doe nu alleen regelmatig ...
Als ik ‘m laat vallen onder de quooker (dat is wel een paar keer per dag), en eens in de paar dagen allemaal in een pannetje koken.
9 maanden geleden
Onze zoon van 4 maanden wilt ineens niet meer zitten😅 Vasthouden en staan/lopen vindt hij oke maar het moment dat we hem op onze schoot proberen te laten zitten, gaat hij zijn hele lichaam strekken en buigt hij zijn benen niet meer. Meer mensen last van? Hoort dit bij deze leeftijd?
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Onze zoon van 4 maanden wilt ineens niet meer zitten😅 Vasthouden en staan/ ...
En liggen ? Hoe gaat dat?
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Dat doet hij wel maar ook niet heel lang. Dan ligt hij bijvoorbeeld 15 min ...
Staan/lopen zou ik nog wel proberen zo min mogelijk te doen nu. Ik herken dit niet, lastig..
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Met staan/lopen bedoel ik dat wij moeten staan/lopen met hem in onze armen! ...
Oooh😂. Nee ook niet. Is een draagzak een optie?