271 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Daar begint hij echt zwaar voor te worden😩 Voor nu even aankijken hoe lang ...
Hoe zwaar is hij dan? Is je draagzak wel ergonomisch?
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Onze zoon van 4 maanden wilt ineens niet meer zitten😅 Vasthouden en staan/ ...
Ja de onze doet het ook! Slapen wil hij ook ineens niet meer. Alleen nog in de draagzak of de wandelwagen. Ik als ergens dat je op een yoga bal zou kunnen wippen? Heb zelf een hele fijne draagzak/doek dus ik hou het hierdoor er wel lang mee uit. Je zou idd hier nog naar kunnen kijken ?
9 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Ja de onze doet het ook! Slapen wil hij ook ineens niet meer. Alleen nog in ...
Ja yogabal hebben we ook geprobeerd maar hij moet toch ook niet wennen aan continu bewegen? Slapen doet ie nog wel gelukkig, overdag vaak in onze armen of in de box maar snachts in zijn ledikant
9 maanden geleden
Reactie op ayca1
Onze zoon van 4 maanden wilt ineens niet meer zitten😅 Vasthouden en staan/ ...
Dit is een reflex dat baby's in de eerste weken hebben, en even terug komt met 4 maanden. Het wordt getriggerd zodra er iets aan de onderkant de voetjes raakt. Het advies is om ze niet te laten staan/lopen doormiddel van vasthouden. Dat mogen ze pas nadat ze zelf kunnen rollen en zitten.
Deze mevrouw legt er alles over uit:
https://www.instagram.com/p/CiAoPNGjmqF/?igsh=MXNxYzBudHJwbjVmcQ==
9 maanden geleden
Reactie op nonB
Doen jullie sokjes onder een pyjamaatje of pyjamapakje waar geen voetjes aa ...
Nee
9 maanden geleden
Reactie op nonB
Doen jullie sokjes onder een pyjamaatje of pyjamapakje waar geen voetjes aa ...
Nee, ze slaapt alleen met "sokjes" als die al vast zitten aan de pyjama. Ze ligt wel in een slaapzak, als je je baby enkel onder lakentje en dekentje hebt zou ik wel sokken aantrekken.
9 maanden geleden
Onze kleine meid krijst alles bij elkaar wanneer we haar ‘s avonds in de cosleeper leggen. Zodra we haar oppakken is ze rustig. Als ik haar dan aanleg bij ons op bed valt ze gelijk in slaap. Ik laat haar dus de laatste avonden maar gewoon liggen, en probeer elke avond weer in haar eigen bedje. Herkenbaar/tips? Ik wil eigenlijk niet dat ze hier aan gewend ben, als ik een keer weg ben kan ze ook niet aan de borst in slaap vallen…
9 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Klinkt jullie kleine in de nacht ook zo verkouden?
Jep.. al vanaf dat hij 4 weken is heeft hij 's nachts opeens een soort roggel, een verstopte neus, soms zelfs hoesten..
Terwijl hij normaal overdag (hij is nu toevallig ziekig) nergens last van heeft.
De co-sleeper staat bij ons al sinds zn geboorte omhoog gekanteld.
Wat bij ons wel echt hielp/helpt is een diffuser! Zonder olie, maar alleen water zodat de lucht wat vochtiger is 's nachts!
9 maanden geleden
Maakt jullie kleine ook van die kreunende geluidjes? ze is 17 weken maar maakt overdag soms ineens kreunende geluiden. (Alsof ze boos of het er niet mee eens is) ze heeft ook een koemelk allergie dus merk dat ik er wat onzeker van word of ze geen pijn heeft oid.. op het moment dat ze afleiding heeft door bv te spelen doet ze het niet
8 maanden geleden
Ik heb vandaag zoals vaker de nagels gevijld van onze dochter en opeens reageerde ze er anders op.
Speelser/uitdagender.
Ze wou het zelf pakken en vond het duidelijk erg spannend (ze deed zo een enthousiast tril bewegingkje maken).
Nu had ik het gevoel voor het eerst door te moeten zetten en niet alleen maar leuk te moeten doen.
Zijn meer mensen die dat al hadden? Ze is pas bijna 5 maanden.
Ik heb alsnog haar de boel laten onderzoeken en vertelt wat we gingen doen en tuurlijk laten spelen voordat ik verder ging maar het was toch even een gek iets en ik vraag me af of het nou puur ligt aan hoe ik het opvatte.
Ze stribbelt tuurlijk niet bewust tegen en ze lachte maar toch heb ik het spel stop moeten zetten op een bepaald punt om het gedaan te krijgen.