271 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Carlag

Nee nooit meer. Enkel in eerste 2-3 wkn gedaan.
Wel vee gewoon knuffelen natuurlijk.

8 maanden geleden

Reactie op Carlag

Wel vee gewoon knuffelen natuurlijk.
Jaa wij deden dit in het begin vaak na het douchen, maar merk dat we het nu minder doen. Haha ja heerlijk, lekker veel knuffelen 🥰🥰

8 maanden geleden

Als jullie kleintjes koorts hebben/hadden, welke hoogste temperatuur hadden ze en hoeveel dagen duurde het?

8 maanden geleden

Hoihoi, hebben ook van die creatieve kleintjes? Liam heeft sinds een paar weken iets nieuws ontdekt, ´kruipen´ op z´n rug! eerst maakt ie z´n ruggetje hol (soort van bruggetje maakt ie dan) en leunt op z´n achterhoofd en dan zet hij zichzelf af. en wat een lol heeft hij hier mee, schaterlachen..

8 maanden geleden

Reactie op RoxanneLiam

Hoihoi, hebben ook van die creatieve kleintjes? Liam heeft sinds een paar w ...
Ja dit herken is. Dit doet die van ons ook. Hij heeft hierdoor ook al een aantal keer zijn bolletje (zachtjes) gestoten wanneer hij in de box ligt.

8 maanden geleden

Waar bewaren jullie de echo foto’s in? Ik zoek een leuk doosje waar ik ze in kan doen ipv het mapje van de verloskundige 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Bien65

Waar bewaren jullie de echo foto’s in? Ik zoek een leuk doosje waar ik ze i ...
Wij hebben van iemand als kraamcadeau de memorybox van Little Dutch gekregen, hier bewaren we alles in!

8 maanden geleden

Reactie op Bien65

Waar bewaren jullie de echo foto’s in? Ik zoek een leuk doosje waar ik ze i ...
Als je op Google op echo kistje zoekt dan kom je heel veel leuke kistjes tegen! Kan je zelf personaliseren 😄

8 maanden geleden

Reactie op nonB

Als jullie kleintjes koorts hebben/hadden, welke hoogste temperatuur hadden ...
Ons zoontje heeft 1x 40,4 gehad. Dit duurt gelukkig maar een halve dag. Met het slapen toen een zetpil gegeven, omdat ik dan toch wel spannend vond als ik er niet direct bij was. En toen hij wakker werd was alles weer oke. Verder heeft hij 1x 2 dagen 39 graden gehad. Toen verder niks gedaan, behalve extra knuffelen natuurlijk.

8 maanden geleden

Hebben jullie al ei en pinda(kaas) aangeboden en hoe hebben jullie dit gedaan? Ergens doorheen, of gewoon puur? En hoe ging het? Een reactie of niet? Vooral mn vriend vind het erg spannend, zeker omdat wij zelf geen auto hebben om ergens (met enige spoed) heen te gaan. Maar met 10/15 minuten zijn we met de bakfiets bij de huisartsenpost dus dat moet oke zijn toch?

8 maanden geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Hebben jullie al ei en pinda(kaas) aangeboden en hoe hebben jullie dit geda ...
Komt vast goed! En anders bel je 112. Ik woon 45 minuten met de auto bij een ziekenhuis vandaan. Dus dan is 15 minuten echt snel!

8 maanden geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Ambulance is er waarschijnlijk sneller dan dat mocht het echt nodig zijn😉 Ikzelf vindt het wel fijn om nieuwe dingen in de ochtend aan te bieden en niet bij het avond eten. Overdag heb je toch sneller door als het er een eventuele reactie komt.

8 maanden geleden

Reactie op AmaiyaMaine

Wij hebben het door de hapjes gedaan. Wel echt maar kleine hoeveelheden. En we denken dat ons zoontje een ei allergie heeft. Zijn eczeem wordt veel erger als hij ei heeft gehad en hij wordt midden in de nacht helemaal hysterisch wakker en is dan volledig ontroostbaar. Nu geen ei meer gegeven en niets meer aan de hand. Volgende week gaan we nog 1x ei proberen om te kijken hoe hij reageert en anders naar de allergoloog. We hebben t in eerste instantie in de avond (16.30u) aangeboden, maar de volgende test wordt in de ochtend.

8 maanden geleden

Reactie op DDoorn

Wij hebben het door de hapjes gedaan. Wel echt maar kleine hoeveelheden. En ...
Aah wat vervelend zeg dat hij er last van lijkt te hebben! Ik vind de aanbevolen hoeveelheden ook zo veel! We zijn met ei begonnen afgelopen weekend. Dat lijkt gelukkig goed te gaan, maar hij vind het puur (wel gepureerd) nog niet zo lekke. Terwijl groenten er als een malle ingaan. Een half ei in 1x geven vind ik dan ook wel erg veel, en elke dag een klein beetje aanbieden is weer niet handig qua elke keer een ei koken o.i.d. Maar misschien moeten we het ook eens ergens doorheen proberen te doen. Dit weekend maar eens pindakaas proberen. Spannend weer! Succes met de volgende test! Hopelijk valt het mee.

8 maanden geleden

Wat voor jas hebben jullie voor jullie kleine? Ik ben wat zoekende ook qua maat 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Wat voor jas hebben jullie voor jullie kleine? Ik ben wat zoekende ook qua ...
Little Dutch, H&M, Zara en zeeman

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Wat voor jas hebben jullie voor jullie kleine? Ik ben wat zoekende ook qua ...
Little Dutch en H&M denk ik.

7 maanden geleden

Wanneer nog muts en wanneer een zonnehoedje?

7 maanden geleden

Reactie op Roomsoes68

Wanneer nog muts en wanneer een zonnehoedje?
Vgm is het tot 6 maanden, als het onder de 18/20 graden is een mutsje op. Onze dochter heeft er echt een mega hekel aan dus wij doen het sinds een paar weken niet meer (ze is nu bijna 6 maand)

7 maanden geleden

Reactie op Laolivia

Vgm is het tot 6 maanden, als het onder de 18/20 graden is een mutsje op. O ...
Bedankt!