5 Reacties

2 jaar geleden

Geef je volledig borstvoeding? Hier heeft 1 vd 2 al 7 dagen geen ontlasting, de andere 4 dagen. Kan bij bv soms tot wel 2 weken duren. En rond 6 weken zitten de darmkrampen aan de piek, beginnen de darmen ook beter te werken en dus de voeding beter te verteren.. zei het cb vandaag hier tenminste 馃槄 Maar bij twijfel gewoon overleggen met huisarts, cb of verloskundige of wie dan ook馃槈

2 jaar geleden

Hier ook (5w2d)! Hij krijgt hier sinds kort wel Nutrilon Omneo.. maar is precies erger als ervoor.. vooral last als we naar bed gaan van krampjes.. dan kan het echt een paar uur duren voor hij slaapt.. drinkt ook veel te veel nu.. en veel grote plas pampers..

2 jaar geleden

Heel herkenbaar! Eerste weken was elke luier een poepluier. Toen bleef het ineens 2 dagen uit waarna de luier echt explodeerde en nu gisteren na 5 dagen eindelijk weer gepoept en daarvoor veel onrust. We zijn zojuist bij de osteopaat geweest voor het eerst. Zij gaf aan dat ze best wel vast zit aan 1 kant. Na wat losmaken kwamen er 2 enorme scheten uit mijn baby en een luier vol groene drab 馃挬 Luier kan ineens weer een stuk strakker en kind lijkt helemaal content.

2 jaar geleden

Reactie op Spirit

Heel herkenbaar! Eerste weken was elke luier een poepluier. Toen bleef het ...
Ooh fijn om te horen. Wij gaan woensdag ook naar de osteopaat.. hopelijk geeft het hier ook wat verlichting..

2 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Geef je volledig borstvoeding? Hier heeft 1 vd 2 al 7 dagen geen ontlasting ...
Ja! Ik geef idd volledige bv. Dus hopelijk komt het snel weer op gang. Anders ga ik ook maar de osteopaat bellen ;)