8 Reacties

5 maanden geleden

Doe je dit elke dag? Kan je nog weleens de deur uit? 🙈🫣 Ik zou niet weten of het perse krampjes zijn, ligt er ook aan hoeveel ie poept en wanneer misschien. Maar als ik dit eetschema zie dan zouden het best krampjes kunnen zijn ja. Misschien lekker even douchen of in bad voor het slapen gaan? Sterkte iig!

5 maanden geleden

Bij ons zeggen ze dat het komt doordat de voeding meer veranderd deze periode (van melk naar vast) ons zoontje perst ook erg en vaak alleen met winden als succes. Nu hebben wij vanuit het ZH zakjes gekregen om de ontlasting zachter te maken. Deze helpen erg. Mocht je niet gelijk via de huisarts oid medicatie willen, dan kan je ook eerst pruimen proberen dit helpt ook vaak erg goed. Helaas bij ons niet goed genoeg, vandaar de zakjes.

5 maanden geleden

Reactie op marjoleingul

Doe je dit elke dag? Kan je nog weleens de deur uit? 🙈🫣 Ik zou niet weten ...
Ja elke dag😬 (op de dagen dat ik niet hoef te werken). Kan de deur wel uit haha, gek genoeg, als ik er niet ben dan drinkt hih minder vaak want grotere hoeveelheden in fles. Douche of bad helpt niet 😬

5 maanden geleden

Reactie op roni12

Bij ons zeggen ze dat het komt doordat de voeding meer veranderd deze perio ...
Oooh! Goede tip, sliep je zoontje daardoor ook slecht.

5 maanden geleden

Wow, dat zijn best veel eetmomenten. Ik denk dat je overdag niet op verzoek voed? Aangezien dat je een schema heb..? Van 15u tot 18:30 heb je 3 verschillende eetmomenten. Wat ik bij mijn baby zie iis dat wanneer ze "te veel" groentenhap heeft gegeten om 17u en daarna een fles met 180ml (bv) om 19u krijgt, dat ze last krijgt van haar darmpjes en heel moeilijk in slaap valt. Misschien is dit allemaal veel eten? Hoewel ik niet weet hoeveel je geeft. Wat ik zou doen is om de 4u aanleggen (als dit mogelijk is).

5 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxb

Mijn zoontje sliep sowieso al niet geweldig, dus weet niet echt of het perse met de krampen oid te maken heeft 🥲

5 maanden geleden

Reactie op Lyn0820

Wow, dat zijn best veel eetmomenten. Ik denk dat je overdag niet op verzoek ...
De bv is echt op verzoek , dit is het schema (globaal). Weet natuurlijk ook niet wat hij per voedingsbeurt drinkt.. zio lastig

5 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxb

Wij geven ons zoontje ook vaak pruimen en we geven hem weer probiotica. Waren hiermee gestopt maar merkten meteen dat hij meer moeite had met zijn ontlasting. Ons zoontje slaapt ook slecht, maar zitten denk ik ook in de slaapregressie. Weet dus niet of het 1 met het ander te maken heeft. Wij gebruiken iig de orthiflor start van orthica.