4 Reacties
5 maanden geleden
Jup! Mijn kleine meid doet dit dus iedere x als k voor een kassa sta of kei hard door een winkel heen馃槄馃ぃ maar thuis meeste van de tijd kan k er om lachen of doe haar krijsjes na 馃ぃ maar heel soms wordt k er ook gek van .. vannacht heb k 3 uur geslapen en lag net in bed te gillen van ik wil er uit toen kon k het ook al niet meer hebben
5 maanden geleden
Als het een goede hoop mag zijn, is het een fase. Mijn 1e deed het ook omdat ie het ontdekt heeft en omdat we er toen op in gingen. Als de kleinste het nu doet reageer ik er fluisterd op met iets te vertellen zodat ie stiller wordt omdat ie wil luisteren en het niet hoort als ie luid is. Het mindert zo wel. Als ik bij de 1e terug riep dat ie moest stoppen bleef ie gewoon doordoen. Waarschijnlijk omdat we er hetzelfde op ingaan?
5 maanden geleden
Ugggh vreselijk ja die van ons gaat ook vaak door. Soms een goede dag dat t meevalt. Draag vaak gewoon oordopjes op die dagen. Moet zeggen dat het wel helpt om hem iets nieuws van speelgoed ofso te geven dan is ie daar echt even mee afgeleid en heeft ie geen reden tot gillen. Voor n kort moment馃槀
5 maanden geleden
Ik ben wel al super opgelucht dat jullie hier ook last van hebben en ik niet de enige ben 馃槄 Kan me dit dus echt niet meer herinneren van mijn oudste. Die is inmiddels 11 en krijst al een poos niet meer, dus eens houdt het idd vast op 馃お
De oordoppen en afleiden zijn een goede!
En 3 uur slaap 馃槕 ik heb echt met je te doen. Dan zou ik de krijsbaby werkelijk achter het behang plakken ben ik bang 馃檲