125 Reacties
2 jaar geleden
Ik ook hetzelfde en ik heb het opnieuw geprobeerd maar altijd niks ontvangen ik krijg is het niet in vooraad🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Ik heb ook geen bevestiging gehad via de mail maar kon hem wel ophalen met het pasje, heb het gewoon in de winkel gevraagd, kreeg wel enkel de tas, luiers en doekjes want de douchgel was niet op voorraad
2 jaar geleden
Ik kreeg een email met “Naam”, Welkom bij de kruidvat club” dus niet een hele duidelijke email over het ophalen van de baby tas. In de email stond wel een foto met Haal jouw gratis babytas op, in de winkel hoefde ik alleen mijn pas te laten scannen en werd het tasje ter plekke ingepakt. De douchegel was inderdaad op maar ik kreeg een vergelijkbare van Kruidvat merk mee, ook prima.
2 jaar geleden
Ik kreeg afgelopen maandag een bericht van een nieuwe kadobox van de kruidvat.. maar toen ik gelijk probeerde was hij al uitverkocht.. geen idee wanneer ie weer op voorraad is
2 jaar geleden
Ik had via mijn online account mijn aanvraag laten zien. Sommige producten hadden ze niet meer in de winkel, dus mocht ik kiezen uit twee andere producten. Bijvoorbeeld luier nr 0 en 1 was op, heb toen gekozen voor nr 2. Ik zal gewoon aan een medewerker laten zien. Ze stellen die tas ter plekke samen in de winkel…
2 jaar geleden
Er is sinds een paar dagen een nieuwe babybox van kruidvat. Je meldt je zwangerschap dan via jouw account, dan bestel je de babybox voor €0.01 en die kan je dan na een paar dagen in de winkel ophalen.
De oude tas is er niet meer sindsdien
2 jaar geleden
Reactie op Wencke90
Helaas kan je de box niet aanvragen als je de tas al had gekregen..
Jawel, ik heb de tas gehad en kan morgen de nieuwe box ophalen. Ik kreeg mail van de kruidvat dat er een nieuwe box was en dat ik deze kon aanvragen en dat lukte toen ook gewoon, vandaag mail gekregen dat hij bij de kruidvat klaar ligt.
2 jaar geleden
Reactie op FFR
Ik heb dit geprobeerd gisteren maar altijd bij de betaling van 0,01 euro wo ...
Bij mij lukte het gisteren ook niet, vanmorgen wel. Mag m zaterdag ophalen, ben benieuwd