125 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb gewoon een bericht in mijn mail gehad dat ik 'm kon ophalen met m'n kruidvatkaart. Eigenlijk al heel snel na t aanvragen

2 jaar geleden

Ik beval moegen en krijg hem ook niet... de klantenservice zegt dat het zeker nog gaat aankomen maar heb dit al vanaf 2 maand zwanger aangevraagd dus vrees van niet

2 jaar geleden

Ik heb geen mail gehad, maar stond gwn in mijn Kruidvat account

2 jaar geleden

Ik ook hetzelfde en ik heb het opnieuw geprobeerd maar altijd niks ontvangen ik krijg is het niet in vooraad🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Nu 38 weken en nog geen bevestiging of mail. Vaker geprobeerd aan te vragen

2 jaar geleden

Ik heb ook geen bevestiging gehad via de mail maar kon hem wel ophalen met het pasje, heb het gewoon in de winkel gevraagd, kreeg wel enkel de tas, luiers en doekjes want de douchgel was niet op voorraad

2 jaar geleden

Jaaaa heb ik ook.. nooit meer wat van gehoord.. nu heb jw een nieuwe box maar is alweer uitverkocht

2 jaar geleden

Ik kreeg een email met “Naam”, Welkom bij de kruidvat club” dus niet een hele duidelijke email over het ophalen van de baby tas. In de email stond wel een foto met Haal jouw gratis babytas op, in de winkel hoefde ik alleen mijn pas te laten scannen en werd het tasje ter plekke ingepakt. De douchegel was inderdaad op maar ik kreeg een vergelijkbare van Kruidvat merk mee, ook prima.

2 jaar geleden

Ik kreeg afgelopen maandag een bericht van een nieuwe kadobox van de kruidvat.. maar toen ik gelijk probeerde was hij al uitverkocht.. geen idee wanneer ie weer op voorraad is

2 jaar geleden

Ik had via mijn online account mijn aanvraag laten zien. Sommige producten hadden ze niet meer in de winkel, dus mocht ik kiezen uit twee andere producten. Bijvoorbeeld luier nr 0 en 1 was op, heb toen gekozen voor nr 2. Ik zal gewoon aan een medewerker laten zien. Ze stellen die tas ter plekke samen in de winkel…

2 jaar geleden

Er is sinds een paar dagen een nieuwe babybox van kruidvat. Je meldt je zwangerschap dan via jouw account, dan bestel je de babybox voor €0.01 en die kan je dan na een paar dagen in de winkel ophalen. De oude tas is er niet meer sindsdien

2 jaar geleden

Helaas kan je de box niet aanvragen als je de tas al had gekregen..

2 jaar geleden

Er is sinds een paar dagen een nieuwe babybox van kruidvat. Je meldt je zwa ...
Ik heb dit geprobeerd gisteren maar altijd bij de betaling van 0,01 euro word het afgebroken en lukt het niet .. heel raar

2 jaar geleden

Reactie op Wencke90

Jawel, ik heb de tas gehad en kan morgen de nieuwe box ophalen. Ik kreeg mail van de kruidvat dat er een nieuwe box was en dat ik deze kon aanvragen en dat lukte toen ook gewoon, vandaag mail gekregen dat hij bij de kruidvat klaar ligt.

2 jaar geleden

Reactie op Wencke90

Wel, ik heb de tas al gehad (ergens rond augustus) en heb bericht gekregen om de box vrijdag te gaan halen

2 jaar geleden

Die tas komt volgens mij op je Kruidvat kaart te staan er is nu sinds maandag een box, deze is wel mega lastig aan te vragen omdat hij constant uitverkocht is. Ik heb het op verschillende tijdstippen geprobeerd en op den duur wou het, kan die vrijdag ophalen als het goed is!

2 jaar geleden

Reactie op Wencke90

Ik kreeg juist de mail over de box omdat ik die tas destijds had aangevraagd. 🤭

2 jaar geleden

De oude box kan je eigenlijk gaan afhalen op vertoon van je kruidvat account, bij “mijn account” zie je de tas staan en dan vullen ze die in de winkel. De nieuwe box die ze aanbieden is helaas uitverkocht zie ik net in mijn account😩

2 jaar geleden

Reactie op FFR

Ik heb dit geprobeerd gisteren maar altijd bij de betaling van 0,01 euro wo ...
Bij mij lukte het gisteren ook niet, vanmorgen wel. Mag m zaterdag ophalen, ben benieuwd

2 jaar geleden

Het is zonet gelukt om de nieuwe box te bestellen, vaak staat er “uitverkocht” maar na een paar keer proberen is het gelukt👍🏻