6 Reacties

6 maanden geleden

Hier duurde dat denk ik ongeveer 3 weken. Toen kon ze ineens kruipen en zelfstandig gaan zitten op 1 dag haha.

6 maanden geleden

Hier duurde het ook een paar weken voordat ze snapte hoe ze vooruit kwam, heeft heel lang wel in de goede houding of op haar hoofd gestaan haha. Daarna in 1 dag kruipen, zitten en ineens optrekken aan tafel 🙈

6 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hier duurde dat denk ik ongeveer 3 weken. Toen kon ze ineens kruipen en zel ...
Hahahaha wat goed!! Mijn dochter kan wel al zelfstandig zitten en gaat nu ook van zithouding naar kruiphouding. Ben echt super benieuwd joh! 🤍

6 maanden geleden

Reactie op november23mommy

Hier duurde het ook een paar weken voordat ze snapte hoe ze vooruit kwam, h ...
Hahahahaha oh wauw. Ook al zoveel nieuwe vaardigheden in 1 keer. Echt super leuk 😍

6 maanden geleden

M'n zoontje begon 3 weken geleden z'n kont omhoog te doen als hij dan op een speeltje aan het sabbelen was 🤣. Sinds 2 weken als we hem in kruiphouding zetten gaat die een soort van twerken haha. Nu sinds deze week begint hij vanuit tijgerhouding af en toe voorzichtig zelf een kruiphouding aan te nemen, dus ben benieuwd naar komende weken! Verder kan hij nog niet uit zichzelf zitten, hij kan wel even zitten als we hem neerzetten.

6 maanden geleden

Hier duurde het ongeveer 2 a 3 weken toen ze van kruiphouding tot echt kruipen ging. Ik heb haar wel wat vaker over mn been heen laten spelen en op bed durfde ze het ook sneller. Dus wat vaker op bed gespeeld. Hier was ze namelijk behoorlijk gefrustreerd dat het niet lukte.