16 Reacties

3 maanden geleden

Ons zoontje heeft ook eerst beide snijtanden gekregen. In het midden heeft hij ook nog geen tandjes. Ziet er een beetje gek uit met 3 tandjes onder en twee aan de zijkanten boven haha

3 maanden geleden

Dat was bij mijn zoon ook het geval. 2 maanden na de eerste boventanden kwamen de middelste snijtanden van boven ook door. Het is niet de standaard van het doorkomen van tandjes volgens mij maar elk kindje heeft een andere volgorde. Het komt vanzelf 😀

3 maanden geleden

Oke gelukkig maar. Wel een grappig gezicht inderdaad hahahah.

3 maanden geleden

Hier kreeg ze eerst 2 ondertanden en daarna 2 hoektanden boven! Nu komt net pas de voortand boven door. (1,5maand later) #dracula

3 maanden geleden

Niks 'moet'. Dat is misschien de meestvoorkomende volgorde, maar geen 1 kind is hetzelfde en het maakt allemaal niks uit.

3 maanden geleden

Hier ook zo!

3 maanden geleden

Hier ook. Is zeker normaal hoor. Inmiddels de twee bovenste tandjes ook door. Pff, die deden hem erg veel pijn🥺

3 maanden geleden

Hier ook! Eerst 2 ondertandjes, vervolgd door 2 snijtandjes bovenin. ‘T is nu net een kleine Dracula 🧛‍♀️ 🤣 Nu komen (gelukkig) de middelste tandjes door

3 maanden geleden

Bedankt allemaal voor de geruststelling. Ze is momenteel ook ziek denk door dat tandje. Is dat ook herkenbaar voor jullie?

3 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Bedankt allemaal voor de geruststelling. Ze is momenteel ook ziek denk door ...
Hi, bij mijn dochtertje komen nu twee voortanden boven door en snijtand en hoektand alle vier tegelijk 😢. Ze is er ook echt ziek van, ze heeft koorts 39,7. Slaapt heel veel. Dus denk het wel hoor

3 maanden geleden

Reactie op mirthevankalkeren1

Hi, bij mijn dochtertje komen nu twee voortanden boven door en snijtand en ...
Ohh ja hier ook hoge koorts gehad en veel slapen idd 😣

2 maanden geleden

Hier het zelfde 😊

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Net zo’n kleine dracula hahaha. Inderdaad wat ziekjes/aanhankelijker en ook wel rode billetjes bij deze gekregen. Bij de onderste twee tandjes had ze helemaal geen klachten.. gek he hoe dat werkt

2 maanden geleden

Hier zag ik van de week dat bij onze dochter haar 1e kies ineens door is. Hoe dan? Ze heeft alleen nog haar snijtanden.

2 maanden geleden

Reactie op Jaja1989

Hier zag ik van de week dat bij onze dochter haar 1e kies ineens door is. H ...
Wowww 😱😱😱

2 maanden geleden

Reactie op Hoopvol <3

Wowww 😱😱😱
Ja bizar toch? Blijven rare wezentjes, die baby's 😂