Hi,
Zijn er mama鈥檚 die hun ledikant al lager hebben gezet? Merkten jullie kleintjes een verschil op?
En hoe doen jullie dit met jullie rug 馃槄
Wij hebben hem zojuist omlaag gezet, ben benieuwd hoe de nacht zal gaan.
Staat hier al een hele tijd omlaag. Geen verschil gemerkt met de kleine. Eruit tillen is wel wat zwaarder voor m'n rug.. Kan je weinig aan doen denk ik..?
Hier een paar dagen geleden gedaan. Was de eerste nacht wel iets onrustiger met slapen maar nu gaat het prima. Het eruit tillen is inderdaad wat zwaarder 馃檲
Hier staat het ledikant al twee maanden omlaag (begon naar de rand te grijpen). Weinig verschil. Hem eruit halen valt ook mee, vaak staat hij waardoor we niet heel ver hoeven te bukken.
Onze box en ledikant heeft drie standen. Beide staan al langere tijd op de middelste stand en ik heb niks gemerkt. Op vakantie of in het reisledikantje bij oma ligt hij ook laag en dat gaat prima.
Ja hier alweer een tijdje op de laagste stand staan. Ze ging zich aan de rand van het bedje optrekken, dus we moesten wel. Was even wennen voor ons beiden,maar ze is er niet slechter van gaan slapen (goed slapen deed ze toch al niet haha).
Staat al een tijdje omlaag, de eerste week was het wennen, maar het helpt dat we haar wakker kunnen wegleggen tegenwoordig. 's Ochtends staat ze ons op te wachten 馃ス
Vreselijk馃ゲ ik ben 1,56 en heb een hele slechte slaper. Ik moet hem vaak weer neerleggen omdat hij steeds gaat staan. Mijn rug is op dit moment 89 haha.
Mijn kleintje merkte geen verschil ermee dat ze lager ging liggen, ik daar in tegen met mijn 1.64 sta nu op mijn tenen en hang helemaal over het bed rand heen om haar erin te leggen 馃槄 dus voor mij minder hahaha
Ook een bijna een maand lager staan, naar mijn gevoel slaapt ze nu zelf beter. Nog geen rugklachten .. ze weegt ook nog niet veel en ze staat altijd recht als ze wakker is dus niet zo een gedoe 馃檲