10 Reacties

6 maanden geleden

Ik vind dit er redelijk normaal uitzien 😅

6 maanden geleden

Reactie op IreenK

Ik vind dit er redelijk normaal uitzien 😅
Ohh haha normaal is het hier wel echt een stuk harder als donkere worstjes 🙈. Geef je wel ook kunstvoeding?

6 maanden geleden

Ja, geven gewoon formule. En dan daarnaast haar warm eten en fruit. 🤷🏻‍♀️

6 maanden geleden

Ik vind dit persoonlijk ook niet heel raar eruit zien. Toen onze kleine diarree had was het echt waterig, toen zag je laat maar zeggen wel dat hij gepoept had door de kleur, maar was het net als urine helemaal in de luier getrokken.

6 maanden geleden

Reactie op IreenK

Ja, geven gewoon formule. En dan daarnaast haar warm eten en fruit. 🤷🏻‍♀️ ...
Oh haha ja wij ook. Dan snap ik niet waarom ze dit met buikgriep associëren. Ik moet zeggen dat ze verder ook gewoon vrolijk is alleen drinkt ze als sinds maandag avond slecht

6 maanden geleden

Net zat er wel een soort van groen slijm tussen

6 maanden geleden

Reactie op roni12

Ik vind dit persoonlijk ook niet heel raar eruit zien. Toen onze kleine dia ...
Ja hier precies hetzelfde, en het waren ook geen mondjes terug maar echt hele golven..

6 maanden geleden

Ik vind dit normaal. Bij ons varieert het van dit naar wat harder. Bij wat harder heeft hij er eigenlijk ook altijd last van. Bij diarree wordt het echt opgenomen in de luier en zie je alleen wat kleurverschil tov plas. Sliertjes slijm hebben wij ook wel eens. Q

6 maanden geleden

Reactie op Anno27

Net zat er wel een soort van groen slijm tussen
Is ze verkouden? Als dat het geval is, dan kan je dat ook terug zien met slijm namelijk.

6 maanden geleden

Reactie op roni12

Is ze verkouden? Als dat het geval is, dan kan je dat ook terug zien met sl ...
Ik had juist het idee dat de verkoudheid van aantal weken geleden helemaal weg was