11 Reacties
17 dagen geleden
Mijn libido is ook nog spoorloos... maar ik geef nog altijd borstvoeding.
Ik heb wel eens gelezen dat maca kan helpen?
17 dagen geleden
Het zou ook kunnen komen door de pil inderdaad. In een spiraal zit wel maar in totaal (dus voor 5-7 jaar), een hoeveelheid hormonen die gelijk staat aan 1 maand pilstrip. Veeeel meer hormonen in de pil dus. Waarom is spiraal geen optie voor je?
Of misschien kan je even een tijdje geen pil gebruiken en wel condooms zodat je weet of dit jouw libido verhoogt en vanuit daar kijken wat je opties zijn.
17 dagen geleden
Ik zat met borstvoeding geven aan de minipil en mijn libido was 4 weken na de bevalling meer dan ooit. Maar ik denk vanaf d'r gewone pil. ( gaf hier 6 weken borstvoeding) dus denk na 2 maanden bevalling was en is mijn libido echt totaal weg. Maarja onze relatie gaat sinds de kleine ook heel slecht. En ik vindt communicatie nu wat belangrijker waardoor het lichamelijke ook niet erbij komt als dit niet goed gaat.
17 dagen geleden
Ik ben gewoon hartstikke moe na een dag werken of kids, dus ik vind t niet gek dat t libido laag is 😅 maar houd onzettend van hem , alleen ff geduld zeggen we wel tegen elkaar 🤣 slik trouwens ook de pil wel, maar deed ik ook voordat ik aan kinderen wilden starten en toen was t libido prima 😉
17 dagen geleden
Reactie op Jaja1989
Het zou ook kunnen komen door de pil inderdaad. In een spiraal zit wel maar ...
Spiraal is geen optie voor me, ken zoveel nare verhalen erover, en ik wil gewoon niets in mijn lijf hebben zitten.
Tijdje geen pil is geen optie. We hebben 3 kids (allemaal gepland), maar na het stoppen met de pil bij alle 3 ij de 1e maand zwanger...
De gehele bv periode hebben we overigens geen pil gebruikt, alleen condoom... maar toen werd het libido natuurlijk ook al geremd door het voeden
16 dagen geleden
Reactie op 3kidsmama
Wat is maca?
Ik geloof een of andere plant. Je kan capsules met poeder er in kopen.
10 dagen geleden
Ik geef geen borstvoeding en ook niet gedaan, maar ik herken het enorm! Ik heb een tijd gehad dat als ik nog maar dacht dat hij er aan dacht, ik al de kriebels kreeg. Moest er gewoon niet aandenken. Ik merkte wel dat als ik het dan toch deed, eigenlijk voor m’n verloofde, dat ik daarna wel meer zin kreeg, maar dat kon dan daarna ook inderdaad weer weken volledig weg zijn. Ik heb het idee dat het nu weer wat beter gaat. Mijn ervaring / tip is dus dat hoe langer je het niet doet en je toegeeft aan het niet willen, is hoe minder zin je ook gaat krijgen erin. Bij mij speelde ook wel mee dat ik een tijd enorm moe ben geweest dat ik om 20.00 gewoon in slaap viel en in de avond dus alleen maar kon denken aan slapen.