27 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb precies hetzelfde! Inmiddels etos pampers jumbo al geprobeerd ik word ook helemaal gek van met ze alle in opstand naar de kruidvat 😰
2 maanden geleden
Ik heb een tijdje de luiers van rascal and friends gebruikt voor de nachten en dat ging een hele tijd goed maar sinds kort lekt hij met die luiers ook door. Nu doe ik de normale kruidvat luiers maat 4, met de nachtbroekjes van kruidvat in maat 5 achterstevoren eroverheen en dat gaat heel goed.
2 maanden geleden
Wij zijn heel blij met de pampers premium protection pants en die kopen we dan een maat groter dan wat hij eigenlijk heeft. In dit geval 5 ipv 4. Hij blijft nu ‘s nachts droog 😁
2 maanden geleden
Wij gebruiken de pampers harmonie. Gewoon eigen maat en eigenlijk nooit doorgelekt. Ook doe ik de romper dan alleen op middelste knoopje vast
2 maanden geleden
Wij hebben die van Etos maat 4. Ze slaapt op haar buikje, lekt eigenlijk nooit door en in de ochtend een volle zware luier.
2 maanden geleden
Wat super fijn dat ze doorslaapt! Ik gebruik pampers baby dry broekjes, maar ben nu ook de rascal & friends aan het testen. We hebben nog nooit een lekkage gehad met de baby dry, maar het valt me wel op dat de rascal & friends de plas meer verdelen en dat het minder een grote bobbel wordt aan de voorkant. Ik check altijd de aanbiedingen via luieraanbiedingen.net zodat het ook betaalbaar blijft :)
2 maanden geleden
Ik gebruik voor de nachten de pampers Baby Dry. Overdag draagt ze maat 4, maar voor de nachten heb ik 4+. Deze hebben ongeveer dezelfde pasmaat, maar vangen meer urine op. De baby dry verdeelt de urine ook beter over de hele luier. En dat is hier wel nodig met een buikslaper.
2 maanden geleden
Wij hebben precies hetzelfde! Onze dochter sliep gelukkig al door, maar werd nu opeens weer huilend wakker met een doorweekt slaapzakje... We zijn na 6x doorlekken in 1 weekend (!) geswitcht naar pampers. We kijken nog naar een fijne goedkopere optie, maar ik laat die van de kruidvat nu even liggen. De dichte verpakkingen die ik op voorraad had mocht ik wel zonder gedoe omwisselen voor pampers, dat was een gelukje met onze grote voorraad..!
2 maanden geleden
Bij ons de nachtpampers van het merk pampers , zo een broekje bestellen via bol.com maandbox dacht ik 180 luiers voor iets van rond de 50€ nu elke dag 1 doe je uiteindelijk langer dan een maand hé🙈 bij ons is dit het beste ☺️