27 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben nu 2 droge nachten, hopelijk na vannacht 3, door pamper dry pants! Enorm bedankt voor alles tips 😘

2 maanden geleden

Reactie op wOussel

Oh, noo. Wij hadden inderdaad sinds vannacht al 1x een nat moment... vanmor ...
Wat een vervelende situatie, kan ik iets voor je betekenen?

2 maanden geleden

Wat fijn zeg, dat ze doorslaapt! Hadden dit ook! We gebruiken nu al een tijdje een luierbroekje over de kruidvat luier heen! Alleen in de nacht en deze gebruiken we vaker en echt geen lekkage meer!!

2 maanden geleden

Wij gebruiken AH berenluiers. Overdag maat 4, en sinds ze in de ochtend steeds doorgelekt wakker werd maat 5 voor de nachten. Wij zijn heel tevreden! Ze slaapt op haar buik.

2 maanden geleden

Mag ik trouwens vragen welke slaapcoach je hebt gehad??

2 maanden geleden

Luierbroekjes werken nu hier! Inmiddels mail gehad van de kruidvat. Melden jullie het ook even!? service@luiers.kruidvat.nl Dit is de email die ik heb gehad. "Beste mevrouw Van de Weijgert, Bedankt dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Het spijt me te vernemen dat je niet tevreden bent over de nieuwe Kruidvat luiers en dat deze lekken, dit zou niet mogen gebeuren. Goed dat je ons dit laat weten! De vernieuwde Kruidvat Open luier is verbeterd op het gebied van bescherming tegen lekkage, comfort fit en zachtheid. Door het vernieuwde ontwerp van de beenelastiekjes, komt er minder druk op het huidje. Hierdoor wordt het microklimaat in de luier verbeterd en kan de huid beter ademen. Daarnaast zijn de vernieuwde beenelastiekjes nog zachter dan voorheen, en sluiten ze nog beter aan rondom de beentjes, wat lekken nog beter zou moeten voorkomen. De absorptiecapaciteit van de luier is hetzelfde gebleven en dit zou dus geen invloed moeten hebben op de kwaliteit van het absorptievermogen. Bij het aantrekken dien je, net als voorheen, er op te letten dat de anti lek randjes zijn uitgeklapt. Het betreurt ons dat je toch een klacht hebt over onze vernieuwde luiers en dan met name dat de luiers snel doorlekken. Graag willen we je klacht in behandeling nemen en daarvoor ontvangen wij graag de volgende gegevens; Productiecode (deze vind je in de luier zelf) inclusief datum Maat van de luier Aantal luiers in de verpakking Adresgegevens Zodra wij deze gegevens hebben ontvangen, ontvang je binnen 10 werkdagen een antwoordenvelop. Wij vragen je vriendelijk een aantal ongebruikte luiers uit het bewuste pak in de envelop naar ons te sturen, zodat wij deze kunnen laten onderzoeken om herhaling te voorkomen. Tevens ontvang je een tegoedbon voor een gratis pak Kruidvat luiers. Niet gebruikte Kruidvat luiers ( dichte verpakkingen) mag je te allen tijde omruilen in de Kruidvat winkels, onze medewerkers helpen je graag verder. Je hebt hiervoor geen aankoopbewijs nodig. Met vriendelijke groet, Barbara Klantenservice Kruidvat luiers" Ik had gemeld dat het aan de bovenkant komt (lekkage) niet door dat verbeterde "receptuur"

2 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Mag ik trouwens vragen welke slaapcoach je hebt gehad??
Een lokaal bedrijfje uit de omgeving waar ik woon, uiteindelijk alleen intake gehad hoor. Ze gaf direct aan dat wij alles al deden hoe zij het adviseert, dus advies van haar overbodig is.